Du har ret. Iran er et stort land, men for dem der gerne vil slå en ihjel er Iran ikke så stort. jeg kan ikke bo skjult hele mit liv i Iran. Vi ved allesammen når man flygter fra et land er det pga krig eller helt noget andet som kan være farre for en.
Ja Irak kan jeg hellere ikke bo i, ikke nok med at vi har fjerner også fordi man ikke kan få ophold.. jeg kan godt rejse dertil men kan ikke få opholdstilladelse.
Jeg ved ikke om i ved det, men det er så farligt at bo der, der er jo ballade og dag efter dag bliver folk bombet idag mistede 50 personer livet på gaden i byen fordi en idiot havde masser af tnt eller bombe havde det nu er i bilen midt i byen springer han det i luften.
Hvem vil bo i et sted hver et eneste sekunt være bange for nogen er efter dem eller der ikke er fred i landet man kan dø midt på gaden pga iraker der kommer ind i landet og bomber kurder i luften.
Det med at Kurdistan i Irak har fred og frit land passer slet slet ikke...
Det er bedst for min mand komme her. Dk er et fred sted og bo i. uden at værre bange for at miste livet.
Men hvis us bliver ved med at sige nej og giver afslag, så kræver jeg at de skriver under på at der ikke er risiko for jeg ikke mister livet i IRAN. så skal jeg nok tager afsted og kalder også myndighederne.
Så må vi se, hvem der har ret.........
Min far mistede alle hans søskende i Iran men kunne ikke rejse dertil til begravelse dagen

pga lorte Iran der er efter ham...
Men hvor hen kan jeg få de dokumentationer på at vi ikke må træde i Iran ved jeg ikke helt..
Jeg kan da ikke ringe til Iran og be om dokumentationer for at de er efter mig.
Men jeg er virkelig villig til at rejse dertil hvis det når til stykket kun for at US virkelig forrtyder deres afgjørelse om at jeg kunne godt bo i Iran....