Jeg og en anden er pt igang, vi har begge fået breve om at de nu har modtaget sagen, samt forventede sagsbehandlingstid. Derudover er der i det ene brev noteret at man i den forbindelse ville tage stillng til om ansøgeren skal til prøven eller ej.
Er der nogen der har erfaringer... Jeg er simpelhen ved at gå til i stress over den skide prøve, som jeg skal hjælpe min mand med. Vi er jo ikke alene men har et barn på halv tid, Som også kræver vores især min tid (selvfølgelig) derudover er der jo det økonomiske da jeg pt forsørger hele familien med min løn og derfor er tvunget til at arbejde 45-50 timer om ugen hvilket jeg gør gladeligt.
Men det giver sgu ikke meget tid til at terpe det danske sprog. min mand kan faktisk allerede lidt dansk meget hvis man tænker på den korte tid han har været her. desvære er det jo til dagligdags brug herhjemme og ude når han eks handler ind, Så han kan jo ikke altid lige de ord de mener er krævet for at bo i dk. Ville lige nævne at han faktisk er alene med min søn to aftener om ugen mens jeg arbejder det er sgu flot syntes jeg
Pga vores økonomi er stram for tiden ( da vi jo spare op til evt prøven og alt det andet vi kan ende med at skulle betale) så er der ikke penge til at jeg kan betale for undervisning.
NÅÅÅ skulle lige ud med lidt frustrationer også