Er der nogen der kan uddybe nærmere hvad nedenstående betyder på dansk. Min engelsk er ikke den stærke side, og får at jeg helt forstå . vil jeg gerne have det forklaret på dansk.
Det er i henblik på , at min kone skal søge residence card i Sverige. Lige pt er hun i Sverige på turistvisum, og inden den udløber ( ca.3 måneder ) skal hun søge dette kort for at bo fast sammen med mig i Sverige.
* copy of a valid passport
* documents that show that your relative still has right of residence, for example an employment certificate or bank statement that shows that he/she has sufficient means of support
* marriage certificate or registered partnership certificate (applies to husbands/wives, registered partners)
* civil registration certificate, lease agreement or proof of purchase of a residence (applies to common law spouse couples)
* birth certificate (applies to children)
* a civil registration certificate from the person's country of origin or a bank statement showing receipt of regular financial support from your parent/child (applies to parents and children over 21).