1. denlejekontrakt jeg har er en lejekontrakt hvor der udenpå står hyreskontrakt lagenthet i andra hans hvor der er fælter hvor min udlejer og jeg har skrevet med kuglepind. den ser ret prosseoragtig ud

der står også hvor mange rum og kvm den er på. den er udstedt af burde forlags AB hvis det siger dig noget?
Kvittering for internet osv er jo med i huslejen hvilket der også står i kontrakten.
Jeg boede i Slagelse på sjælland i en lejebolig før jeg flyttede til Malmø og nej vores nye adresse ligger i Ringsted i en lejlighed vi lige har fået idag hvis vi vil? stor fin lejlighed.
Jeg spurgte min veninde som lige er flyttet tilbage til DK Dajlane hedder hun herinde og hendes mand og hende har hverken tegnet forsikring eller åbnet bank konto her i sverige. de har da fået udstedt kort på 5år i dk? ved vis a bare pendlerkort og lejekontrakt... fitness kort og video kort.
Altså ja min mand har søgt og fået udstedt et kort han har også modtaget selve plastik kortet og har nu 5års ophold i sverige

det gik reth urtigt med at få et ja 2 dage

Vi har ik ville tilmelde ham sprogskole for da vi ska ha et barn sammen om ca 2 mdr ville det være for inviklet at lære ham svensk og han snakker tyrkisk i forvejen og mig dansk og sammen engelsk derfor er det med vilje vi ik har tilmeldt ham sprogskole.
mht telefon bruger vi taletidskort?
Jeg har udskrifter fra min bank hvor der står jeg har hævet i bla lidl i sverige og svenske bank automater?
da jeg er sygemeldt men får ALM løn under sygdom så arbejder jeg jo ikke og har dermed ikke et pendlerkort. Men jeg har kvitteringerne fra mit hævekort at jeg har taget frem og tilbage når jeg skal til lægen. jeg har også et særligt grænsekort
Dermed har vi som sagt også fitness kort og video kort og med hensyn til at forsøge os selv så har jeg en fast løn hver mdr på 25.000 før skat (16.000) udbetalt og det vil jeg ha de næste 12 mdr. da jeg skal på barsel...