Tak for et kanon forum, jeg har virkelig aldrig set så go en hjemmeside hvor man kan få de helt rigtige og personlig svar det simpelthen skønt folk gider bruge sin tid på dette. Stor ros til jer.
Nå jeg har efterhånden spurgt mange gange ind til alt muligt og har så vidt muligt også fået svar og brugt dem, nu kom der lige et par ekstra spørgsmål.
Min mand tager til ambassaden så snart jeg har fået mit person bevis er der nogle der ved hvad han skal betale derovre i Ankara på den svenske ambasade sidst var han på den danske hvor han skulle betale 125 lira for at give sin ansøgning.
er det det samme denne gang?
Og med hensyn til at beholde min læge i DK jeg går jo til jordmor og skal føde i DK skal jeg ikke have noget bevis på det og hvem skal jeg melde det til? Er det et grænsekort eller hva?
Min mand skal lave sin forsikring? Nolge der kender nogle gode steder i Alanya og hvad skal forsikringen dække ? Er det igen bare de 30.000 euro?
Så sad vi igår og snakkede om hans pas, det er LIGE faldet mega meget i Tyrkiet men han har lavet sit pas for 1 år tror jeg nok, det er vel ikke ok så når han har tænkt sig at blive i sverige eller hvad?
tak for alle søde menesker der hjælper til endnu engang
Kærlig hilsen
camilla