Jeg var i dec. i Gambia på ferie, og skulle bestemt IKKE ha nogen forhold af nogen art, det skulle udelukkende være ferie.
Men sådan skulle det ikke gå, mødte allerede en på vejen hjem fra lufthavnen som hende jeg var afsted med kendte i forvejen.
Synes rigtig godt om ham allerede første gang jeg så ham, men kæmpede virkelig for at der ikke skulle være noget der, men der gik 4 dage hvor jeg tænkte på ham konstant og så kunne jeg ikke modstå længere... Såå vi var sammen og vi var uadskillige, vi havde det fantastisk sammen og han var bare sød på en helt anden måde end nogen andre dernede, eller andre jeg nogen sinde har mødt for den sags skyld.
Så siden jeg kom hjem har vi snakket sammen hver dag i tlf, og han har søgt om turist visum i 3 mdr, jeg har lige sendt spørgeskemaet tilbage til US i sidste uge. Siden har jeg ikke kunne sove eller fungere rigtigt, er så bange for jeg skal stille bankgarenti, og ved ikke om min bank vil hjælpe mig da jeg i forvejen har et lån og ikke har særlig stort afdrag derpå fordi jeg ikke tjener ret meget lige pt og at lønnen er lidt svingende ( er afløser på et plejehjem og får supp. op fra a-kassen.). Og oveni er jeg alene mor og har ingen kontakt til min datters far fordi han ikke vil se hende.
Så ligger jeg og tænker på hvis nu jeg ikke kan stille den bank garenti, hvis de altså kræver det, men det gør de ret sikkert da det er et immigrationsland... Ja hva så, så kommer det til at gå ud over min datter da jeg så bare er nødt til at se ham igen og ikke kan tage min datter med da hun er for lille efter min mening (18 mdr). Kan tilgengæld trøste mig med at det er mine forældre der skal passe hende og jeg har boet hos dem det første år af hendes liv og vi stadig kommer der ret ofte, så hun er 100 % tryg ved dem....
Men stadig det vælter rundt i mit hovede og så er det frygtelig lang tid at vente når man ikke kan sove eller få ro på hovedet...
Ved ikke hvad jeg vil med det indlæg, måske bare have det fortalt og ud et forsøg på at få det ud af hovedet lidt... Eller måske høre hvis nogen er i samme situation eller har været??
Tak for i ville høre på min historie. Hilsen den frustrerede