Det lyder fint Maria.Maria15 skrev:skaanebo skrev:7500 DKK efter skat? Det lyder ikke af meget. Men det skal jo ses i forhold til dine udgifter - og hvis du har formue i banken, er det naturligvis et plus. Helst sådan 100.000 kr. eller mere, hvis du skal være helt sikker på, at det går gnidningsfrit!
jamen jeg fik det undersøgt her på hjemmesiden at man skal kunne tjene 6000sekr måndeligt..så er det vel nok at jeg tjener 7500kr efter skat?
Jeg bruger ikk så meget på udgifter, da det kun vil være en 1000kr eller højst 1500kr med henblik på indkøb! resten vil at benytte af mine forældre, eller af de penge jeg har tjent og "gemt"
jamen ja min formue i banken lyder der omkring 100.000kr så håber det vil være perfekt for mig!
tusind tak for hjælpen!
Og sverige er jo også 20% billigere at bo i
Hvis i vil flytte tilbage til DK efter 12 uger i sverige så
husk at bo der "for real", du skal ikke prøve på proforma,altså komme i lejligheden en gang imellem.
Bid i det sure æble og ta over i lejligheden og sov HVER nat.
Migrationsverket kan mærke hvilke personer der bor der proforma og de checker jer hvis i er uheldige.
Gem ALLE pendler-togkort og boner fra supermarkedet ,alt hvad kan dokumentere at i HAR boet der.
Keff.