Så er det i morgen vi skal søge om FS efter EU.
Jeg er helt nervøs som var det eksamenspapirer det skulle afleveres
Jeg håber jeg har udfyldt alt som jeg skal. Men må lige have en sparingspartner med ind over her
Vi har udfyldt at vi var selvforsørgende i Sverige, da jeg jo var under uddannelse i Danmark. Og Todd ikke kunne finde et job.
Så står der at man skal dokumentere hvordan vi har kunne leve. Der har jeg skrevet SU/SU lån + opsparing. Er det så ikke nok at jeg vedlægger udskrift at mine SU/SU indtægter på 7500.
Hvor meget er grænsen egentlig for at man har kunne leve i Sverige? Vi har fået en del penge af mine forældre til at holde os kørende, men det kan jeg jo ikke rigtige påvise.. Tror i det er ok?
Desuden har vi vedlagt: Fremlejekontrakt for vores lejlighed, working/holiday visum aftale for min mand, skattepapirer med påført CPR på os begge, opgørelse fra vores danske lejlighed, da vi flyttede ud. Også en oversigt over at jeg har modtaget SU/SU lån.
Please kan en eller anden ikke fortælle mig at det er godt nok
Lige meget hvad udfaldet blir, så skal i alle herinde have tusind tak for alt den hjælp jeg har fået. Hvis ikke det var for jer, specielt Nanna, Skaanebo og Fundiver, så havde jeg ALDRIG fundet ud af alt det her. Jeg håber det hele får en lykkelig udgang