Tja der har været alt fra 2 elever til maks 6 i hver klasse. Jeg oplever den som meget professionel, de bliver testet hele tiden, efter hvad jeg kan forstå startes der med en test hver gang( både mundtlig, skriftlig og lytte), og de er ret strikse med vuderingerne, hvis du ikke lever op til de krav der er for at gå videre til næste modul så går man om.
Jeg oplever dem som arrangeret i hver eneste elev, min mand får hvertfald meget støtte også i andre sammenhænge, de har endda været ude efter lektionerne og drikke en lille Øl/vand med læren..
der undervises tre gange om ugen i 4 timer. Der bliver givet lektier for som svare sig til 4-8 timer afhængig af den enklte elev, hvor hurtigt/grundig de er med lektierne...Nogle er jo mere sproglig anlagt og fatter hurtiger end andre...
der er meget fokus på det korrekte gramatiske, både mundtlig og skriftlig. De bruger en særlig udtale tekning som for os andre godt kan lyde ret underligt MEN DEN VIRKER SGU. de lære at skulle aggumentere, og tale mere nuancerede
Jeg har i perioder hjulpet min mand rigtig meget, han har været tæt på at give op mange gange, for det er meget intensiv, men det er det værd.
Kravet for at blive optaget er 12 års skolegang og gode engelsk kundskaber.
meeeeeen min mand har altså kun lige knap 9 år fra tyrkiet ( som virker ret ringe samlignet med dansk grundskole) plus hans engelsk ligger under middel
, tilgengæld har han en kone der nok kunne tale sin sag og hev den store salgstale frem Og talte med bossen derinde der gik medtil at lade ham prøve

så det kan godt lade sig gøre... Vil lige nævne at jeg havde undervist min mand lidt plus han gik kort på kalajdoskobet, der kunne fortælle at han havde flair for dansk. Så han kunne allerede lidt dansk da han startede