Boligkravet
Re: Boligkravet
Ja det må hun nok gøre. Så håber vi bare på det bedste.
Jeg skal igang med at sørge om visum til min mand i Dubai.
Hvad skal jeg vedhæfte med ansøgningen?
jeg har også lejet et rum hos en udlejer så det er også på plads, nu har jeg ikke længere adresse som co.
Kan du vejlede mig da i har prøvet det. Altså hvad der skal til for at min ansøgning er komplet og der ikke mangler noget.
Jeg skal igang med at sørge om visum til min mand i Dubai.
Hvad skal jeg vedhæfte med ansøgningen?
jeg har også lejet et rum hos en udlejer så det er også på plads, nu har jeg ikke længere adresse som co.
Kan du vejlede mig da i har prøvet det. Altså hvad der skal til for at min ansøgning er komplet og der ikke mangler noget.
-
Nashenas_Dk
- Geografisk sted: Danmark
tak mini89
Det hun har gjort var at hun sendt en invitation - copy af sit pas ( Hollandsk pas ) og copy af sit danske sygesikringsbevis. Men du er vist i Sverige, er det ikke rigtig? Så ved jeg ikke hvad man skal sende til den svenske ambassade. Mon ikke a det er den samme dokumenter.
Det hun har gjort var at hun sendt en invitation - copy af sit pas ( Hollandsk pas ) og copy af sit danske sygesikringsbevis. Men du er vist i Sverige, er det ikke rigtig? Så ved jeg ikke hvad man skal sende til den svenske ambassade. Mon ikke a det er den samme dokumenter.
Okay tak for svaret. Hvis du kender et eller andet link her på siden som angiver de oplysninge til visum må du meget gerne linke den.
Mvh mini
Mvh mini
-
Nashenas_Dk
Det skal jeg nok.
Jeg har lige fået et andet billede fra Iran om grundet til afslag.
Jeg har lige fået et andet billede fra Iran om grundet til afslag.
- Vedhæftede filer
-
- IMG_6663 (Kopier).JPG (72.36 KiB) Vist 3563 gange
Hvor irriterende
Vi krydser fingre for at det lykkedes for hende via familiesammenføring.
Vi krydser fingre for at det lykkedes for hende via familiesammenføring.
-
Nashenas_Dk
mange tak mini89
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Det ligner en klar fodfejl - og en klart forkert begrundelse.
Der kan stilles krav om at ansøger dokumenterer at EU-ægtefællen har benyttet eller planlægger at benytte sin ret til fri bevægelighed i forbindelse med indrejse og ophold i Danmark. Men ikke om at ansøger har i sinde at forlade DK.
Der kan stilles krav om at ansøger dokumenterer at EU-ægtefællen har benyttet eller planlægger at benytte sin ret til fri bevægelighed i forbindelse med indrejse og ophold i Danmark. Men ikke om at ansøger har i sinde at forlade DK.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Hej mh
Jeg har et spørgsmål til den schengen visum form.
Der står i ansøgnings blanket nederst på den første side.
De med * angivna uppgifterna ska inte uppges av familjemedlemmar till medborgare i EU. EES eller Schweiz (make/maka. Eller barn) när de utöver sin rätt till fri rörlighet. Familjemedlemmar till medborgare i EU skal visa handlingar som styrker dette förhållande samt fylla i felten 34 och 35.
Og de rubriker som er makered med * er rubrik 31 32 33.
Skal jeg lade være med at udfylde dem eller hvad?
Og hvad skal vi have med til ambassaden for at vores ansøgning er komplet? Jeg mener hvad for nogle dokumenter skal vi have ud at vi har schengen visum formen, sygforsikring, min personbevis fra skatverket, kopi af mit pas, kopi af vores ægteskabsbevis, min pensionsmeddelse for 3 måneder og inbjudans blanketten.
Mangler vi noget andet?
Mvh mini
Jeg har et spørgsmål til den schengen visum form.
Der står i ansøgnings blanket nederst på den første side.
De med * angivna uppgifterna ska inte uppges av familjemedlemmar till medborgare i EU. EES eller Schweiz (make/maka. Eller barn) när de utöver sin rätt till fri rörlighet. Familjemedlemmar till medborgare i EU skal visa handlingar som styrker dette förhållande samt fylla i felten 34 och 35.
Og de rubriker som er makered med * er rubrik 31 32 33.
Skal jeg lade være med at udfylde dem eller hvad?
Og hvad skal vi have med til ambassaden for at vores ansøgning er komplet? Jeg mener hvad for nogle dokumenter skal vi have ud at vi har schengen visum formen, sygforsikring, min personbevis fra skatverket, kopi af mit pas, kopi af vores ægteskabsbevis, min pensionsmeddelse for 3 måneder og inbjudans blanketten.
Mangler vi noget andet?
Mvh mini
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
De felter skal ikke udfyldes, når du er EU-borger og din ægtefælle søger visum efter EU-reglerne.
Din ægtefælle skal medbringe et pasfoto, og selv om det ikke kan kræves ved visum efter EU-reglerne, så køb eller reserver en returbillet.
Med sygeforsikring mener du en rejsesygeforsikring til din ægtefælle? Den er ikke dyr, så lav en for en sikkerheds skyld. Helst en der kan forlænges, hvis det skulle være nødvendigt.
Din ægtefælle skal medbringe et pasfoto, og selv om det ikke kan kræves ved visum efter EU-reglerne, så køb eller reserver en returbillet.
Med sygeforsikring mener du en rejsesygeforsikring til din ægtefælle? Den er ikke dyr, så lav en for en sikkerheds skyld. Helst en der kan forlænges, hvis det skulle være nødvendigt.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG