Vi lejer 2 værelser ud i vores skønne hus i Landskrona på ubestemt tid. De er ca. 12 og 15 m2 og fordelt i 2 plan, det ene fungerer som stue med åben adgang til trappen. Det andet er i stueplan med dør. I har jeres eget badeværelse, og vi deler køkkenet (stort med madplads) og vaskerum (som ligger i jeres del af huset). Pris pr mdr: 5000 skr.
Huset er bygget af 2 separate bygninger, hvor køkkenet binder dem sammen. Hver bygning har sin egen indgang, hvilket vil sige at I kan komme ind i jeres del uden at gå igennem vores. Der er både lille forhave, baghave og gårdhave til huset. Huset er ikke-ryger, men hvis I er rygere er gårdhaven hyggelig.
Huset ligger meget centralt, men roligt. Ca 10 min. gåtur fra bymidten, og 10 min gåtur til vandet og det smukke kastel.
Transport: ca 5 min cykel til stationen, 30 min til Malmö, 1.05 med direkte tog til København.
Rummene har været udlejet til et andet par, men som har været heldige at finde egen lejlighed i Landskrona, og derfor flytter videre. Så rummene kan være startskud til at finde egen lejlighed i Landskrona.
Vi er et dansk/tyrkisk par, som selv flyttede til Sverige for knap 6 år siden. Min mand arbejder i Malmö, og jeg pendler til København. Vi havde en hård start, svært ved at finde bolig i Malmö, og var igennem et par dårlige "bofællesskaber" før vi fandt vores eget. Vi vil derfor gerne hjælpe andre med at få en bedre start end vi fik.
Vi lejer begge værelser ud inkl. alt (vask, internet, vand og varme) for 5000 skr/mdr. I lejen er en aconto el, vand og varme. Hvis forbruget mod forventning skulle overstige det beregnede, sker der en genforhandling af husleje prisen.
Skriv hvis du/I har flere spørgsmål.