Visum til ægtefælle

Her kan du skrive om/søge information om visum-reglerne, hvordan I søger om visum, dokumenter, gode råd m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Sadi0177

Visum til ægtefælle

Indlæg af Sadi0177 » 20.02.2016 00:14:07

Hej
Jeg blev gift i juleferien i Pakistan, og har søgt om turistvisum til min ægtefælle til Danmark. Jeg opfylder alle kriterierne, som skal være i orden for at han kan få turistvisum. Han blev indkaldt til et interview hos ambassaden i Pakistan, men sagen er blevet sendt videre til Udlændingestyrelsen i Danmark. I mellemtiden har jeg opdaget, at jeg venter tvillinger. Derfor har jeg også sendt kopi af min vandrejournal til Udlændingestyrelsen. Skal man virkelig vente to måneder for en afgørelse? Og er der større chancer for, at han må komme på besøg, når jeg er gravid ? Jeg er virkelig nervøs for at få et afslag og håber nogen kan hjælpe.
På forhånd tak for hjælpen.

mh1
Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
Kontakt:

Re: Visum til ægtefælle

Indlæg af mh1 » 20.02.2016 14:39:44

At du venter tvillinger, et barn eller firlinger gør altsammen ingen som helst forskel.

Ventetiden er, som den er, uanset. Du bør ikke uopfordret indsende yderligere oplysninger når du mener at du har givet alle der kræves, da det kan forsinke behandlingen.
mh
Rådgiver for ÆUG

Besvar