Er authenticationexpress.com en god idé?

Her kan du skrive om/søge information om hvorledes du/I kan benytte EU-reglerne til at bo sammen i både Danmark og andre EU-lande, f.eks. Sverige, Norge eller Tyskland.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
MP1977

Er authenticationexpress.com en god idé?

Indlæg af MP1977 » 21.12.2015 22:48:48

Hej, Alle

Min kæreste som er Filippinsk og jeg, der er dansk, skal giftes om 4-5 måneder i Norge. Hun skal så have skaffet en CENOMAR og fødselsattest som begge skal autentificeres eller have det såkaldte Red Ribbon. Jeg har i den forbindelse set et opslag herinde på forummet, hvor denne hjemmeside bliver anbefalet, da den er meget lettere, hvis man skal have sendt dokumenterne til et andet land.

http://www.authenticationexpress.com/

Så kan man få sendt dokumenterne hjem til sig selv i stedet for, at man skal have familimedlemmer eller lignende i Manila til at hente papirerne på The Department of Foreign Affairs /DFA).

1. MEN er det en reel hjemmeside, og altså ikke et scam?
2. Og kan den anbefales
3. Er der evt. nogen herinde, der har brugt den?

Martin

MP1977

Re: Er authenticationexpress.com en god idé?

Indlæg af MP1977 » 09.06.2016 16:20:51

Jeg ville bare lige melde ud, efter selv at have brugt dem, at de virkede lynhurtig og vi fik præcis de papirer vi efterlyste. Det var en vildt befriende fornenmelse endelig at få de nødvendige papirer vi skulle bruge fra Filippinerne, med de korrekte "Red Ribbon"-autentificeringer etc. Og vi brugte disse papirer uden problemer til at få ægteskabstilladelse her i Norge.
Så selvom det er min egen post her, så vil jeg bare anbefale andre, der mangler papirer fra Filippinerne, at bruge denne tjeneste. De var hurtige, og der var ingen fusk eller forsinkelser

MP1977

Besvar