Hvordan foregår det i banken - de skal vel ind over på en eller anden måde?
Nedsættelse af økonomisk sikkerhedsstillelse efter bestået A1
Nedsættelse af økonomisk sikkerhedsstillelse efter bestået A1
Hvad skal jeg rent praktisk gøre for at få nogle penge frigivet efter bestået A1? (0 fejl i øvrigt, SÅ stolt!
) Vi bor i Københavns Kommune.
Re: Nedsættelse af økonomisk sikkerhedsstillelse efter bestået A1
Oho, det hjælper at google lidt: http://www.kk.dk/artikel/familiesammenf%C3%B8ring
Hej,
Når man har bestået så får man et brev der vil bekræfte det. Du skal tage det med hos din kommune og vise dem, bagefter kontakter de din bank. Der skal gå få dage inden du får det nedsættelse. Det afhænger af hvor hurtigt din kommune vil kontakte din bank og så din bank også.

Når man har bestået så får man et brev der vil bekræfte det. Du skal tage det med hos din kommune og vise dem, bagefter kontakter de din bank. Der skal gå få dage inden du får det nedsættelse. Det afhænger af hvor hurtigt din kommune vil kontakte din bank og så din bank også.
Hej.
Min mand skal snart op til prøven. Kan du huske hvad nogle af spørgsmålene lød på?
På forhånd tak
Min mand skal snart op til prøven. Kan du huske hvad nogle af spørgsmålene lød på?
På forhånd tak
Denne tråd giver et godt indblik i sagerne. Nu var det jo ikke mig, men min kone der var oppe, men hun sagde, at eksemplet på nettet dækkede prøven meget godt. Husk også, at første del (af fire) er 8 spørgsmål fra en gruppe af 16, som er kendt på forhånd, så det giver god mening at terpe dem.