proforma ægteskab har været i retten

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
ib schjeldal

proforma ægteskab har været i retten

Indlæg af ib schjeldal » 04.12.2015 17:07:24

ja jeg har været i retten og får besked om udfaldet d. 08.01 2016.
Min advokat fremlagde sagen eksemplarisk korrekt godt og henviste til alverdens lovstof om krænkelse af retten til at udøve mit familieliv og hvad man havde mente med loven da man lavede den og hvordan andre sager er blevet afgjort. Der er håb forude, men at vinde over kammeradvokaten som er systemets mand er svært. Dommeren virkede meget sympatisk og så noget måbende ud, ved at sagen var afgjort på så simpelt grundlag.
håber de kender den jyske lov fra Valdamar sejr, hvor embedsfolk og dommere ikke må lave love og kendelser der er uretfærdige for menig mand,. Thi de så derved skal straffes.
Nærmere følger..
Ib schjeldal

fundiver199

Re: proforma ægteskab har været i retten

Indlæg af fundiver199 » 07.12.2015 13:55:04

Jeg venter med spænding på at høre om udfaldet :D

ib schjeldal

Re: proforma ægteskab har været i retten

Indlæg af ib schjeldal » 15.01.2016 21:02:27

Byretten har frikendt udlændingenævnet, uden nogen særlig begrundelse , men som min advokat også siger. De bare holdt sig til udlændingestyrelsens tidligere afgørelse.
Så vejen er nu over Sverige . Jeg har netop købt bolig i Sverige og flugten over sundet er ved at blive en realation. Det ville godt af få CNN international til at interessere sig yderligere for Danmarks krænkelser for menneskerettigheder og familiesammenføringsregler.

Besvar