Så er jeg her igen .
Min mand og jeg har valgt at søge om familiesammenføring vi har 3 børn på 6 år4 år og 5 mdr. Min datter går i skole og min søn i børnehave. Nu er problemet bare at vores ægteskab aldrig er blevet registreret , da vi har været fra hinanden en del gange. Jeg får ekstra børnetilskud og fri plads samt boligsikring . Nu er mit spørgsmål når jwg skal ned og registrere vores ægteskab med vores aile cűzdane vil kommunen så tro at jeg har prøvet at snyde ? Vi står i et stort dilemma. Håber i kan hjælpe . Er udmærket klar over jeg miste friplads og de ekstra børnepenge.
ang familiesammenføring.
Re: ang familiesammenføring.
Ja, du har begået bedrageri mod det offentlige ved ikke at registrere dit ægteskab, som du har pligt til, og samtidig modtage ydelser, som du ikke ville have været berettiget til, hvis du havde registreret dit ægteskab korrekt. Kommunen vil derfor sandsynligvis melde dig til politiet.
Og hvad kan der så ske ?
Det må du spørge kommunen om. Der vil formentlig blive tale om tilbagebetaling af de uberettigede ydelser, du har modtaget. Og bedrageri er jo kriminelt, så her skal du nok rådføre dig med en advokat.