Ved I hvor meget der bliver lagt vægt på den fælles tilknytning?
Vi er begge over 26 og jeg er dansk statsborger og af danske forældre.. Og har boet i Dk mere end 26 år
Min mand og jeg har været gift siden slutningen af 2013 og jeg har i længere perioder opholdt mig i hans land, dog aldrig været fraflyttet Danmark.
Han har besøgt Danmark 2 x 1 måned og denne gang i 2½ måned hvor vi nu vil søge familiesammenføring.
Vi har to fælles børn, bolig der opfylder kravene, jeg er i godt job og kan forsørge, og har aldrig været på understøttelse/ modtaget økonomisk hjælp fra stat/kommune, så det er faktisk kun tilknytningen jeg er lidt bekymret for...
En sidste ting - ved I om det er ok at tage børnene med på Udlændingeservice, når vi søger eller bør vi finde pasning?
tilknytningskravet - over 26..
-
fundiver199
Re: tilknytningskravet - over 26..
Hvis du har været dansk statsborger i mindst 26 år, stilles tilknytningskravet slet ikke. Og så lægges der selvfølgelig ikke nogen vægt på det overhovedet.
Selvfølgelig må I tage jeres børn med jer hen til Servicecenteret. Børn bliver også familiesammenført og skal bla. have optaget biometri. Så det kan jo alene af den grund ikke være nogen børnefri zone.
Selvfølgelig må I tage jeres børn med jer hen til Servicecenteret. Børn bliver også familiesammenført og skal bla. have optaget biometri. Så det kan jo alene af den grund ikke være nogen børnefri zone.
Re: tilknytningskravet - over 26..
tak, vi har indgivet ansøgning og de var jo super søde og hjælpsomme dernede. og som du skriver er børn velkomne.