Forlængelse af opholdstiladelse.. nye oplysninger.. :S

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Suza

Forlængelse af opholdstiladelse.. nye oplysninger.. :S

Indlæg af Suza » 13.08.2015 11:30:03

Hej

Min mand har søgt om forlængelse af opholdstilladelse, og vi skulle endeligt bekræfte at alt er som dengang han søgt om opholdtilladelse 1. gang. Vi har selvf. tilføjet det nye lejlighedskontrakt og lavet biometri osv. Men vi har siden da fået et barn, det blev der ikke spurgt om nogen steder I ansøgningen, så vi har ikke nævnt det, men nu tænker jeg om det skal sendes som ekstra information til dem??

PFT
You are in thoughts again today as you so often are, & I can not help but wish, sometimes, you were not quit so far.. But life has spots for both of us, & even though we are far apart, you are never any further then right here in my heart <3

Pelle

Re: Forlængelse af opholdstiladelse.. nye oplysninger.. :S

Indlæg af Pelle » 13.08.2015 12:45:39

Jeg hægter mig lige på da vi er i præcis sammen situation, vi skal dog ikke genansøge endnu men det vil være godt at vide til næste år! Vores barn er dansk statsborger da jeg er dansk. Det er nok det mest relevante i denne sammenhæng og jeg kan ikke læse mig til det fra ovenstående om det også er tilfældet for jer..

Suza

Indlæg af Suza » 15.08.2015 18:25:07

Nemlig.. Min søn er også dansk statsborger.. Vil ring til dem på mandag.. Det virker ikke til nogen ved det.. :?
You are in thoughts again today as you so often are, & I can not help but wish, sometimes, you were not quit so far.. But life has spots for both of us, & even though we are far apart, you are never any further then right here in my heart <3

dire91

Indlæg af dire91 » 18.08.2015 13:39:18

har i fundet ud af om man skal oplyse det

Besvar