Jeg er en dansk pige på 22 år som mødte min nuværende kæreste i tyrkiet for 2 år siden og vi er rigtig glade for hinanden og vil så gerne have et liv sammen, jeg så dog helst at det kunne blive i danmark da mulighederne for arbejde skole m.m. er lidt bedre her. Rejser selfølgelig meget til tyrkiet for at besøge min kæreste og hans familie, men så jo også helst at jeg kunne vise ham mit liv i dk ogs for at han skal kunne finde ud af om han overhovedet kunne forestille sig et liv her væk fra alt han kender til!!! Men alle de danske regler forirre mig for man høre gang på gang at så bliver det bare afslag og at chancerne for at få sit livs kærlighed herop er meget små!!!!!!!!!?????????
Hvor skal jeg starte og er det en håbløs kærlighed jeg har fundet vil min kæreste kunne få opholdsttilladelse her i landet, han er tyskisk statborger lovlydig og har ikke haft nogle problemer i hans eget land.
Nogle som er i samme situation eller kender reglerne bedre end mig og som kan råde mig til hvad jeg skal gøre??????
mvh Linda