Forsørgelseskrav for person med tilstrækkelige midler?
Forsørgelseskrav for person med tilstrækkelige midler?
Hej. Jeg sidder og udfylder OD2-blanketten for vores ansøgning til Statsforvaltningen. På side 16 står der at jeg skal vedlægge dokumentation for at jeg lever op til kravet om person med tilstrækkelige midler. Jeg er førtidspensionist. Vil det blive i problem mht. de penge jeg får udbetalt, og skal jeg bare vedlægge min seneste pensions-seddel?
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: Forsørgelseskrav for person med tilstrækkelige midler?
Du kan opfylde kravet om tilstrækkelige midler med en førtidspension, så ja, du kan vedlægge pensionsmeddelelsen.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Super. Jeg har dog ikke fået en ny siden jeg flyttede tilbage, og Udbetaling Danmark siger at den først kommer i slutningen af måneden. Jeg havde planlagt at aflevere ansøgningen på fredag. Er det noget bare at vedlægge de udbetalinger jeg har fået i England? Det er jo ikke fordi den stopper.mh skrev:Du kan opfylde kravet om tilstrækkelige midler med en førtidspension, så ja, du kan vedlægge pensionsmeddelelsen.
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Jeg vil tro at de danske myndigheder ved, at man ikke får pensionsmeddelelser hver måned.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Ja mon ikkemh skrev:Jeg vil tro at de danske myndigheder ved, at man ikke får pensionsmeddelelser hver måned.