Har allerede 2 avslag til Sverige
Turist visum til Danmark fra Tyrkia
Turist visum til Danmark fra Tyrkia
Er det mulig for en Tyrker å få tursitvisum på egenhånd til Danmark eller er det vanskelig?
Re: Turist visum til Danmark fra Tyrkia
Det er ikke vanskeligt, hvis man har et godt, fast job hjemme i Tyrkiet, som giver en god løn.
Han har jobb, men ikke på papiret, men han har 45.000,- NOK på konto. Men kan få en arbeidskontrakt. Men han har 2 avslag til Sverige og jeg bor i Sverige... Vi de se på det eller er det verdt et forsøk tror du?
Vi får ikke giftet oss i Tyrkia da jeg mangler papirer
Vi får ikke giftet oss i Tyrkia da jeg mangler papirer
Lønsedler eller ansættelseskontrakt er normalt et krav.
At han tidligere har fået afslag på schengenvisum gør naturligvis heller ikke sagen lettere.
Hvad er det for papirer, du mangler? Det er vel ikke kun i Tyrkiet, at det vil være et problem at blive gift, hvis du ikke har de rette papirer?
At han tidligere har fået afslag på schengenvisum gør naturligvis heller ikke sagen lettere.
Hvad er det for papirer, du mangler? Det er vel ikke kun i Tyrkiet, at det vil være et problem at blive gift, hvis du ikke har de rette papirer?
Det er denne ekteskapsattesten, Norge vil ikke gi meg siden jeg har utvandret og Sverige gir kun til Svenske statsborgere, MEN jeg kan gifte meg både i Sverige og Norge....... Da trenger jeg ikke denne attesten...
-
fundiver199
Som du vist også tidligere har fået at vide, er Tyrkiet i Danmark placeret i den såkaldte immigrationslandegruppe, hvor der som udgangspunkt ikke gives visum til turistrejser men kun til at besøge sin kæreste, ægtefælle, forældre, børn og søskende.
Så svaret er i korthed "nej". At søge visum til Danmark er ikke løsningen på jeres problemer, med mindre du bosætter dig i Danmark.
Så svaret er i korthed "nej". At søge visum til Danmark er ikke løsningen på jeres problemer, med mindre du bosætter dig i Danmark.