Statsforvaltningen
Statsforvaltningen
Hej
Efter medhold fra JM har vi endnu ikke fået svar fra SF der er præcis gået en måned hvad er årsagen til det ?? Kan vi måske ringe ind til dem ? Vi er træt af at vente vores advokat siger at han har ikke hørt noget med venlig hilsen de utålmodige
Re: Statsforvaltningen
Hvis I er utålmodige, så fyr da advokaten og klar tingene selv.
Sikke dog et modsvar jeg får der
Uden den advokat var vi ikke noget så langt som den sitaution vi er nu og jeg som skriver her er fordi jeg søger flere informationer eller oplysninger men okay jeg har fået svar fra dig skaanebo@ som betyder jeg ikke skal skrive mere i dette forum men du kunne svare mig hvordan jeg sletter mit brugernavn herinde?
Jeg er ikke moderator eller webmaster.
Under menupunket "Kontakt" finder du noget om kontakt til webmaster, hvis du har behov for hjælp med at oprette eller slette indlæg eller bruger-id.
Og som man spørger, får man svar
Under menupunket "Kontakt" finder du noget om kontakt til webmaster, hvis du har behov for hjælp med at oprette eller slette indlæg eller bruger-id.
Og som man spørger, får man svar
Ja men det er ikke svaret skaanebo @ men du kunne svare på dette:kan vi flytte på forskud til Danmark efter Medhold fra justitsministeriet ?
I har til enhver tid – hele tiden – kunnet flytte fra Sverige til Danmark, når I har haft faktisk og reelt ophold i Sverige forinden. Det behøver I ikke vente på noget papir om. Det har jeg også skrevet til dig tidligere. Ligesom jeg tidligere har skrevet: Hvorfor udføre advokatens arbejde, når I nu har hyret en advokat til opgaven? Hvis I nu er så utålmodige, at I selv vil udføre arbejdet, så er der jo ikke længere brug for nogen advokat.
Ja det har du skrevet tidligere men vi var sikre på at vi ville få medhold men nu mangler vi bare en godkendelse og vi vil bare have at alt sammen skal være iorden og at vi skal rejse om to måneder og ikke stå uden papir HVIs det kommer til den tid men vi vil tænke over og tak for svarene skaanebo@ du er tilgivet 
Men hvor højst må sagsbehandlingen tage ialt når der er tale om at sagen er sendt tilbage ? Er der nogen der ved det,altså er der et bestemt sagsbehandlingstid ??