Jeg har hørt at VFS i Thailand nogle gange kan være ret omstændig at have med at gøre, når det kommer til Visum invitationer og Visum ansøgninger.
Tager VFS med 100% sikkerhed imod en VU2 online Visa invitation?
Er der andre forholds- og sikkerhedsregler vi kan tage når hun tager hen til dem?
Jeg har i 2011 fået starthjælp for uge 42. Vil det have negativ indvirkning på invitationen?
Jeg har bare hørt, at der ofte er skrankepaver det sted. Så det ville være rart, at have et helt arsenal af ekstra dokumenter og beviser, hvis de begynder på at blive alt for "interessante". Vi gider ikke stress pga forsinkelser der ellers kunne være undgået. Det er nemlig derfor vi søger råd her
Og så et spørgsmål på side 2 i VU2 PDF dokumentet downloaded fra WU's hjemmeside da jeg lavede en online invitation. Det er på siden hvor hendes navn kun fremgår, og hvor der spørges om hun skal bo hos mig. Det drejer sig om feltet nedenunder hvor der bliver spurgt om en adresse. Men jeg kunne dog ikke hitte ud af, om det er min adresse (den hun skal opholde sig på) der bliver spurgt efter, eller om det er hendes egen adresse (for at verificere hende) der skal skrives der. Det står der nemlig intet om. Der står bare Adresse, Postnummer og By. Men jeg har jo ellerede skrevet min egen adresse på side 1 i VU2 onlne formularen. Hvilken adresse skal der så stå på side to på formularen?