Jeg tænker, at man måske kunne lokke med hans studieadministration, og få dem til at levere noget officielt på hans eksamensdatoer, men kan det betale sig? Vi har desværre erfaring med, at de kan være lidt op ad bakke at kommunikere med.
Han er hjemmeboende og 20 år gammel hos relativt velhavende forældre, og jeg ved godt, at det optimale ville være, at han havde egen lejlighed, men betyder det meget, når han er så ung? Det er jo normalt i Indien.
Andet spørgsmål ... han bliver bedt om en kort introduktion af sig selv ... er det en fordel eller en ulempe at skrive, at han håber at kunne studere i Danmark senere hen, og at det er en af grundene til, at han gerne vil se landet? Eller er det bedre bare at fokusere på, at han gerne vil bruge tid sammen med mig og møde nogle af mine venner og min familie og lære kulturen at kende. Hvordan gør andre?
Vi har, hvad der skal til af dokumentation for møde indenfor det sidste år osv. Jeg har forsøgt at søge, men jeg kunne intet finde i forhold til hjemmestudium. Vi ansøger naturligvis som kærester, og jeg udfylder invitationsbrev