Jeg har et spörgsmaal tıl nedenstaaende:
At søge om opholdstilladelse til din mand :
Du hnvender dig til Migrationsverket. Og siger at du vil søge om opholdstilladelse til din mand via EU reglerne.
Her skal du medbringe;Din svenske personnummer, Vielsesattest, Dokumentation for at du kan forsøge dig selv og din ægtefælle. Dette gøre du ved at fremvise din sidste 3 lønsedler og ansættelseskontrakt .
Din ægtefælles og dit eget pas, 2 pas foto af din ægtefælle og tilsidst men ikke mindst Boligkontrakt.
Hvordan har ı andre gjort det med opholdstılladelsen ı SEK?
Vores plan var at faa vısum tıl mın forlovede tıl DK derefter flytte tıl sverıge.. gıfte os og söge om opholdtılladelse tıl ham... först fınder jeg selvfölgelıg et job. lejlıghed mm. Men hvordan vıser jeg 3mdr lönsedler naar jeg lıge er kommet?? Jeg ved der er andre som har gjort som jeg taenker mıg at göre... Kunne det vaere en mulıghed bare at have pengene paa mın konto??
Har brug for lidt hjaelp igen igen igen
Du kan nøjes med at aflevere kopi af din ansættelseskontrakt på Migrationsverket og siden indsende lønsedler, efterhånden som du får dem. Det betyder naturligvis, at I så også må vente på at få opholdstilladelsen, indtil de tre lønsedler er afleveret, men man kan altså godt søge, inden man har dem klar.