turist/ schenge visum i Sverige- haster
turist/ schenge visum i Sverige- haster
Mig og min kone bor i Sverige nu. Hun er her på turist visum nu, vi har søgt på familie sammen føring i Danmark efter eu regler vi har ikke fået afgørelse endnu vi er heller ikke flyttet tilbage til DK endnu ville vente til afgørelsen på ansøgning. .
Vores spørgsmål er hvad nu. hendes visum udløber meget snart skal hun rejse tilbage eller hvad kan vi gøre så hun undgår tilbage rejse ..
Vores spørgsmål er hvad nu. hendes visum udløber meget snart skal hun rejse tilbage eller hvad kan vi gøre så hun undgår tilbage rejse ..
Re: turist/ schenge visum i Sverige- haster
I bør søge om opholdskort til hende også i Sverige. Så får hun lovligt ophold i samme sekund, ansøgningen er afleveret.
Yes. Men gælder vel også når vi aflevere/sender ansøgning på mail ?
Ja, så længe den er afleveret til rette myndighed. Senere bør I så også få et kvitteringsbrev.
Jeg har sendt det til migrationverket@ migrationverket.se. og har ringet siden kl 8 i morges til dem for at høre om De har modtaget men kommer ikke igennem. .
Er det godt nok for et bevis at jeg har sendt det pr mail, til migrationverket@ migrationverket. Se
Ja, det burde det være. Senere vil I så få et rigtigt kvitteringsbrev med sagsnr.
ok
. takker mange gange for svar Skaanebo.