Afslag på personnr ? Kan ikke komme videre:(
Afslag på personnr ? Kan ikke komme videre:(
Hej jeg er en ung kvinde på 29 der har fundet kærligheden i Tyrkiet og derfor vælger at flytte til Sverige. Jeg var i Sverige den3.juli og søgte om personkort og havde kun mit pas og en lønseddel.. Der gik 3 mdr før jeg hørte fra dem. Jeg fik så afslag på baggrund af at de manglede oplysninger og at jeg kunne klage hvis det var.
Jeg vedlagde:
3lønnsedler
Kvitteringer
Min kontrakt til et værelse jeg har lejet mig ind på
Mit pas
Og et klagebrev . Der ville gå 3 uger før jeg fin besked fra klagenævnet og de ændrede ikke skatteverkets beslutning ..
Hvad gør jeg i denne situation?
Jeg er ved st blive gift med min mand i Tyrkiet inden for den næste måned så det er ikke oplyst endnu..
Er der nogen som kan hjælpe mig med hva jeg har gjordt forkert?
Jeg vedlagde:
3lønnsedler
Kvitteringer
Min kontrakt til et værelse jeg har lejet mig ind på
Mit pas
Og et klagebrev . Der ville gå 3 uger før jeg fin besked fra klagenævnet og de ændrede ikke skatteverkets beslutning ..
Hvad gør jeg i denne situation?
Jeg er ved st blive gift med min mand i Tyrkiet inden for den næste måned så det er ikke oplyst endnu..
Er der nogen som kan hjælpe mig med hva jeg har gjordt forkert?
Re: Afslag på personnr ? Kan ikke komme videre:(
Er du arbejdstager i Sverige? Hvis ikke, skal du også vedlægge dokumentation for, hvordan du pendler til job i Danmark.
Je vedlage også en kopi at mit månedsskort :/? Jeg jar skrevet og spurgt dem hva der skal til og har fået en mail om st jeg kan starte forfra igen.. Hva er godt at tage med?
Det er svært at vide, hvilke oplysninger de mangler. Det burde fremgå af deres tidligere afgørelse, hvorfor de afslår, og hvad de mangler for at kunne foretage en ny afgørelse.
Jeg har lige fået en afvide at jeg ka søge på ny helt fra start igen?! Amen altså! Det er da bare ik i orden
Det er svært at hitte hoved og hale på din sag, når du ikke oplyser begrundelsen for afslaget. Altså hvilke oplysninger/dokumenter, manglede til din ansøgning? Og hvis der vitterligt manglede oplysninger/dokumenter, så er Skatteverket i sin gode ret til at nægte at folkeregistrere dig.
Derse begrundelse var at den lejlighed jeg havde lejet mig ind pa ikke var stor nok, sa jeg keder efter lejlighed nu, men det et ogsa svaert for jeg har ingen personnr .. Ov hvor er det surt at starte Fotfra.. Tak for hjaelpen
Hvis du deler lejlighed med en eller flere andre personer, som du ikke er gift eller i familie med, og ikke råder over dit eget private rum, så er det helt efter bogen, at du er blevet afvist.
Jadet fandt jeg også ud af.. Jeg er rimelig nu og har ikke sat
Mig ind i det helt.. Men tak for din hjælp
det er rigtig svært at finde sin ejen lejlighed.. Så jeg må få styr på det først
tak og go dag
Mig ind i det helt.. Men tak for din hjælp