hej
min mand fik eu opholdkort i sverige for 3 mdr. siden.
Jeg og min mand har tænkt os at søge familiesammenføring efter EU-reglerne til dk. planlægger at flytte tilbage.
Jeg har abonnement hos '3 mobil i dk. Jeg har i dag kontakte 3.
Mobil Kundeservice og bedt dem at sende mig dokumentation på at jeg brugt mobil/data i sverige, fordi da jeg printet min regning specifikation,der står intet om jeg ringer fra sverige til dk-
De sender på mandag en CD med Excel-dokumentet på.!! fordi de kan desværre ikke sende det til mig i papirform, da aktindsigten, jeg anmoder om, indeholder 4.872 sider.
Vores spørgsmål er nu: kan jeg aflevere cd som dokumentation til statsforvaltningen?? eller skal jeg printe dem ude???
håber nogen derude kan hjælpe mig tak:)
CD med Excel-dokumentet på fra 3mobil
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: CD med Excel-dokumentet på fra 3mobil
Jeg tror ikke US vil være særligt begejstrede for at få næsten 5.000 siders bilag.
Du kan vel åbne dokumentet og se hvilke dele som er relevante, og så tage stilling til om det overhovedet er noget som kan underbygge at du har opholdt dig reelt i Sverige.
Hvis du har rigelig anden dokumentation, er der næppe grund til at vedlægge for dit mobilforbrug - mobilen kan du jo udmærket have lånt ud til en anden.
Du kan vel åbne dokumentet og se hvilke dele som er relevante, og så tage stilling til om det overhovedet er noget som kan underbygge at du har opholdt dig reelt i Sverige.
Hvis du har rigelig anden dokumentation, er der næppe grund til at vedlægge for dit mobilforbrug - mobilen kan du jo udmærket have lånt ud til en anden.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
ja jeg har anden dokumentation, hvor jeg betalt regning til 3 mobil fra min svensk konto hvor de trækket beløb automatisk hver måned. Det er derfor jeg har bedt Kundeservice at sende mig dokumentation på at jeg brugt mobil/data i sverige og hvor jeg ringer fra sverige til danmark. ved ikke om det er nok.??? plz hjæp
hvad mener du med??? mobilen kan du jo udmærket have lånt ud til en anden.`??
hvem skal ringe til min søskende, forældre, venner, fra fra sverige til dk..
hvad mener du med??? mobilen kan du jo udmærket have lånt ud til en anden.`??
hvem skal ringe til min søskende, forældre, venner, fra fra sverige til dk..
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
En konto i Sverige, betalt husleje i Sverige via bank, indkøb i Sverige med kreditkort, bevis på pendling hvis du arbejder/studerer i Sverige eller svenske lønsedler/bevis på at du studerer i SVerige er væsentlig mere solidt bevis på 'reelt ophold' end mobildata.
Hvem-som-helst andre end du kan ringe til din familie med din mobil. Den er trods alt ikke groet fast til dig, vel
Hvem-som-helst andre end du kan ringe til din familie med din mobil. Den er trods alt ikke groet fast til dig, vel
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Og skulle det mod forventning ikke være nok så knalder du de 5000 kopier på skranken , de skal alle sammen digitaliseres
Det skal nok gå det hele
Det skal nok gå det hele
tak for dit svar mh du er bare den bedste..nu kan jeg slappe af og aflevere ansøgning på mandag:)
closed1: det kan du tro jeg gøre
tak for jeres tid
closed1: det kan du tro jeg gøre