[*Jeg fik i går brev fra jobcenteret at garantien var stilt overfor udlæningsservice.
Er der nogen der ved om hvor lang tid det kommer til tag mere ??
Skal jeg ringe og spørger hvor langt dt kommer ti tag ?
garantien
Re: garantien
Kan du ikke uddybe nærmere hvad du mener ?
Når garantien er stillet så kommer opholdstilladelsen fra US og an kan så starte på sprogskolen . Det med sprogskolerne er lidt forskelligt fra kommune til kommune , så i kunne med brevet fra jobcentret gå ned på det lokale sprogcenter/ sprogskole og forhører jeg ad angående skole start.
Når garantien er stillet så kommer opholdstilladelsen fra US og an kan så starte på sprogskolen . Det med sprogskolerne er lidt forskelligt fra kommune til kommune , så i kunne med brevet fra jobcentret gå ned på det lokale sprogcenter/ sprogskole og forhører jeg ad angående skole start.
Udlæningservice sendte mig et brev 26.08.1 hvor De skrev hvis jeg betalte garantien villle min mand få opholdtiladelse ... Jeg har så været hos banken og de har stilt garantien og sendt brev til jobcenteret (enternational house ) .. De havde så 3 uge r til kontakte Udlændingeservice for fortælle dem at de har fået garantien.jobcenter har så sendt mig et brev i går de har fået godkendt garantien overfor udlæningsservice og de ville kontakte mig og udstede opholdskort til min mand snart..
Så nu ville jeg bare høre om nogen havde erfaring med det og kunne fortælle mig hvor lang tid udlændinge service ville tag til kontakte mig.. Eller om jeg skulle ringe og høre dem.
Så nu ville jeg bare høre om nogen havde erfaring med det og kunne fortælle mig hvor lang tid udlændinge service ville tag til kontakte mig.. Eller om jeg skulle ringe og høre dem.
Så mangler i jo kun selve kortet i mangler og det tager lidt tid . men så kontakt jobcentret med henblik på at kunne starte på sprogcentret og ned på borgerservice og få et cpr. nummer .
Hej
Jeg har kigget i vores papir og vi brevet fra jobcenteret er skrevet den 10 september 2012 og opholdstilladelserne er skrevet den 21. september 2012, så brevene er skrevet med 11 dage forskel og så er det postgangen, så regn med 14 dage
med venlig hilsen
H_Larsen
Jeg har kigget i vores papir og vi brevet fra jobcenteret er skrevet den 10 september 2012 og opholdstilladelserne er skrevet den 21. september 2012, så brevene er skrevet med 11 dage forskel og så er det postgangen, så regn med 14 dage
med venlig hilsen
H_Larsen