Vedr. sammenføring
-
NADI123456
Re: Vedr. sammenføring
Kære Closed1,
Tak for din tilbagemelding,
Kunne jeg sende min lejekontrakt til dig og få et ok fra dig om man kan sende den på den måde jeg har skrevet?
Tak for din tilbagemelding,
Kunne jeg sende min lejekontrakt til dig og få et ok fra dig om man kan sende den på den måde jeg har skrevet?
-
NADI123456
Jeg har nu i 15 år boet hos min forældre i det samme hus, forstår ikke hvorfor jeg nu lige pludselig skal betale leje hos min forældre men anyway håber nogle af jer kan hjælpe mig med Ansøgningen til US
Det bedste er at købe eller finde en lejekontrakt på nettet og bruge den .
-
NADI123456
Jamen hvis jeg nu laver lejekontrakten på 20kvm hvor jeg har tilgang til resten af faciliteter i huset, køkken, opholdsstue osv. Huset i sig selv er 149 kvm... Vil det være ok?
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Man kan sagtens lave sådan en kontrakt, ja. Der er jo masser af mennesker som udlejer et værelse i deres bolig til fx studerende, som så har et værelse med adgang til bad og køkken.
Læs her:
http://boligejer.dk/udlejning-af-enkeltvaerelse/0/4
I skal bruge Typeformular A, 8. udgave. Den kan ganske gratis downloades hvis du fx googler 'typeformular a 8. udgave' og klikker på resultatet som hedder Typeformular A, 8. udgave og som har en adresse der begynder med www.ucn.dk/Admin/Public/DWSDownload.aspx?File=/Files/... - du kan måske ikke bruge med linket her, men klikker du på google-resultatet downloader du automatisk lejeformularen.
Læs her:
http://boligejer.dk/udlejning-af-enkeltvaerelse/0/4
I skal bruge Typeformular A, 8. udgave. Den kan ganske gratis downloades hvis du fx googler 'typeformular a 8. udgave' og klikker på resultatet som hedder Typeformular A, 8. udgave og som har en adresse der begynder med www.ucn.dk/Admin/Public/DWSDownload.aspx?File=/Files/... - du kan måske ikke bruge med linket her, men klikker du på google-resultatet downloader du automatisk lejeformularen.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
-
NADI123456
Hej Mh,
Mange tak for din hjælp, men det boligkrav der er på 20 kvm, er det nok til at opfylde boligkravet hvis man skal bo sammen med sin ægtefælle i den lejde værelse? eller skal det være 40 kvm( 2 personer x 20kvm)
Undskyld hvis jeg er lidt langsom opfattende
Mange tak for din hjælp, men det boligkrav der er på 20 kvm, er det nok til at opfylde boligkravet hvis man skal bo sammen med sin ægtefælle i den lejde værelse? eller skal det være 40 kvm( 2 personer x 20kvm)
Undskyld hvis jeg er lidt langsom opfattende
På et værelse på 20 m2 må der bo 2 personer. !
-
NADI123456
Jeg har lavet FS ansøgningen, er der nogen herinde der har tid til at kigge på denne sammen.
I kan adde mig på skype OSMANLI2011, så kan vi tage det derfra, har den nemlig elektronisk.
Venter spændt på om nogen kan hjælpe.
Der er bare snydespørgsmål, der står f.eks om man har været tidligere gift, men der står intet om det er mig eller min kommende ægtefælle det drejer sig om.
takker
I kan adde mig på skype OSMANLI2011, så kan vi tage det derfra, har den nemlig elektronisk.
Venter spændt på om nogen kan hjælpe.
Der er bare snydespørgsmål, der står f.eks om man har været tidligere gift, men der står intet om det er mig eller min kommende ægtefælle det drejer sig om.
takker