Lejelejlighed i Malmö

Her diskuterer vi alle de praktiske aspekter ved at bo i Sverige eller Tyskland herunder boligsøgning samt forhold omkring skat, børnepenge, dagpenge, pension mm. Du kan også indrykke en boligannonce, hvis du søger, udlejer eller sælger en bolig i et af de to lande.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Kmilla

Lejelejlighed i Malmö

Indlæg af Kmilla » 20.04.2014 17:17:32

Hej alle,
Jeg og min mand søger en lejebolig i Malmø ASAP. Vi bor pt. i Almvik, Hyllie, men skal snarest flytte herfra. Er der mon nogen der kender nogen?
1-2 værelser og max 5000/mdr.
Vi er rigtig søde, rolige og ansvarlige. Vi ryger eller drikker ikke, og er yderst easy going!

Håber nogen kan hjælpe :-)

Kamilla & Madu

hanna

Re: Lejelejlighed i Malmö

Indlæg af hanna » 27.05.2014 22:02:06

Hvis I overvejer at købe, så sælger vi nu vores skønne, billige lejlighed, da min mand er blevet accepteret på en phd i Holland, og vi derfor skal flytte. Min mand har arbejdet og studeret i Malmö, og jeg har primært arbejdet i København.

Det er en dejlig, billig lejlighed. Pris: 295.000 skr. / husleje pr. måned: 1785 skr.
En god start på et liv i Sverige.

Lejligheden ligger i Anderslöv, ca. 25 min kørsel fra Malmø. Jeg står på hovedbanegården ca. 1 time efter jeg er kørt hjemmefra. Der findes også busser, som kører direkte til Malmö.

Det er en charmerende toværelses (efter svenske regler: 1.5 værelses), med mulighed for at udvide stuen med 10 m2. Der er helt nyt soveværelse, med gulvvarme og fritlagte bjælker, nye vinduer og nyt helrenoveret badeværelse med elvarme.

I kan læse mere på mæglerens side: http://beskrivningar.capitex.se/objdesc ... rnaEkstrom

Kontakt mig gerne, hvis I har spørgsmål.

s.københavn

Re: Lejelejlighed i Malmö

Indlæg af s.københavn » 08.06.2014 11:21:09

Hej Hanna,

I er vel ikke interesserede i, at leje jeres lejlighed ud en periode før i sælger?

Besvar