Har brug for hurtig svar
Har brug for hurtig svar
Hej
Jeg har været hos skatteværket og fået skrevet min nye adresse, som før var i dk men nu har jeg fået et brev hvor der står de vil vide om jeg pandler mellem to lande om jeg går i skole min indkøb og kontrakt for at sende mit Perssonummer. De spurgte ikke noget i skatteverket hvorfor har de så sendt sådan et brev ?
Jeg har været hos skatteværket og fået skrevet min nye adresse, som før var i dk men nu har jeg fået et brev hvor der står de vil vide om jeg pandler mellem to lande om jeg går i skole min indkøb og kontrakt for at sende mit Perssonummer. De spurgte ikke noget i skatteverket hvorfor har de så sendt sådan et brev ?
Re: Har brug for hurtig svar
Det er fordi, personalet som modtog dine papirer, ikke nødvendigvis er de samme personer, som sidder og sagsbehandler.
Okay så jeg skal bare svare på alle de spørgsmålene?
, blev forvirret da blanketten hos skatteverket jeg selv mødte op var anderledes forhold til den jeg fik tilsendt.
, blev forvirret da blanketten hos skatteverket jeg selv mødte op var anderledes forhold til den jeg fik tilsendt.
Men de vil have jeg skal dokumentere at jeg har handlet ind og de vil have mit pandlekort osv hvorfor vil de det da det er min egen lejlighed
Fordi der er rigtig mange danskere, som snyder og bare flytter på papiret, men ikke rigtigt. Derfor skal du dokumentere, at du vitterligt bor og opholder dig i Sverige.
Ja det er jo det, så må jeg hellere udfylde tusind tak for svaret