Er der nogle regler for om man skal mødes et par gange med kvinden først, inden man kan giftes og søge om opholdstilladelse?
Regler for at gifte sig med Asiasisk pige?
Regler for at gifte sig med Asiasisk pige?
Hej 
Er der nogle regler for om man skal mødes et par gange med kvinden først, inden man kan giftes og søge om opholdstilladelse?
-
fundiver199
Re: Regler for at gifte sig med Asiasisk pige?
Nej. Men vær opmærksom på, at kortvarigt personligt kendskab før indgåelse af ægteskab er en af de faktorer, der kan føre til mistanke om, at der er tale om et proforma ægteskab.
Og helt generelt vil jeg da ikke anbefale nogen at kaste sig ud i ægteskab med en person, de dårligt nok kender.
Og helt generelt vil jeg da ikke anbefale nogen at kaste sig ud i ægteskab med en person, de dårligt nok kender.
Det er da også rart evt at møde sin kommende kones familie , det er en af de ting der kan lette samlivet når man også ved noget omens kones baggrund .
Så kan man også lige se svigermor an
Så kan man også lige se svigermor an
-
fundiver199
Og det er rart at kende lidt til det land og den kultur, som ens ægtefælle kommer fra. Så jeg ville da aldrig gifte mig med nogen fra Vietnam uden i det mindste at have været i landet på et par gode lange ferier først. Og Vietnam skulle da efter sigende være et dejligt og spændende land at rejse i.
Jeg tager også derned i uge 42. Jeg har en stram arbejdsplan. Så det er det, det kan blive til lige pt.
Og så er det jo himlende dyr at tage derned, når man medregner hotel og fodder med i prisen. Så det er ikke lige sådan gøre
Så kommer hun her til sommer. Så er temperaturforskellen heller ikke så fandes vanvittig igen. Og vi har tre måneder til at pelse hinanden i, hvis det ikke går.
Og så er det jo himlende dyr at tage derned, når man medregner hotel og fodder med i prisen. Så det er ikke lige sådan gøre
Så kommer hun her til sommer. Så er temperaturforskellen heller ikke så fandes vanvittig igen. Og vi har tre måneder til at pelse hinanden i, hvis det ikke går.
Skal udlendingestyrrelsen ikke kunne bevise, at det er proformaægteskab. For det er det bestemt ikke. Og det er jo ikke til at holde ud, hvis det er det de vil skille os ad på.fundiver199 skrev:Nej. Men vær opmærksom på, at kortvarigt personligt kendskab før indgåelse af ægteskab er en af de faktorer, der kan føre til mistanke om, at der er tale om et proforma ægteskab.
Nej, det er faktisk nok med en formodning/et skøn hos US.
Ok. Så må vi diske op med beviser på at vi er for real. Jeg går ud fra at det skal indeholde romantisk korrespondance og billever hvor man kysser hinanden. Vores familiemedlemmer kan vel også skrive under på, at det er for real. Har du nogle idéer?skaanebo skrev:Nej, det er faktisk nok med en formodning/et skøn hos US.
-
fundiver199
Det vigtigste er de objektive forhold i sagen som f.eks.:
* Kortvarigt kendskab til hinanden får indgåelse af ægteskab
* Manglende fælles sprog
* Stor aldersforskel
* Den herboendes tidligere ægteskaber med udlændinge, der har fået permanent opholdstilladelse på baggrund af ægteskabet
* Nære slægtninge til ansøgeren, der tidligere er blevet familiesammenført til Danmark
"Romantisk korrespondence" og billeder mm. er generelt sagen uvedkommende og tillægges ikke nogen væsentlig vægt.
* Kortvarigt kendskab til hinanden får indgåelse af ægteskab
* Manglende fælles sprog
* Stor aldersforskel
* Den herboendes tidligere ægteskaber med udlændinge, der har fået permanent opholdstilladelse på baggrund af ægteskabet
* Nære slægtninge til ansøgeren, der tidligere er blevet familiesammenført til Danmark
"Romantisk korrespondence" og billeder mm. er generelt sagen uvedkommende og tillægges ikke nogen væsentlig vægt.