Fs med alle de krav.. Hjælp.. Er de fyldt?
Fs med alle de krav.. Hjælp.. Er de fyldt?
Hej..
Tilknytningskravet.. Er den fyldt hvis jeg er født og opvokset i Danmark ..og været i Danmark hele tiden.. Jeg har lige blevet dansk statsborger.. 19.11.13..jeg er født 12.09.90
Har bolig men bor sammen min far ,, så jeg står ikke på kontrakten .. Men har boet sammen ham i 5.5 år..
Arbejder i netto , og har gjort det i næsten 5 år..er funktionær .. Ved ikke om det fuldtid eller deltid da det er meget forskelligt..
Uddannelsen.. Har kun folkeskole og 1 års hg..
Har aldrig fået kontant hjælp..
De 50.000 er ikke hel det store problem..
Min man er frA Pakistan.. Ingen uddannelse .. 29 år..
Har tænkt mig og søge i marts måned da jeg fylder 23.5..
Han kommer som turist i næste måned..
Tilknytningskravet.. Er den fyldt hvis jeg er født og opvokset i Danmark ..og været i Danmark hele tiden.. Jeg har lige blevet dansk statsborger.. 19.11.13..jeg er født 12.09.90
Har bolig men bor sammen min far ,, så jeg står ikke på kontrakten .. Men har boet sammen ham i 5.5 år..
Arbejder i netto , og har gjort det i næsten 5 år..er funktionær .. Ved ikke om det fuldtid eller deltid da det er meget forskelligt..
Uddannelsen.. Har kun folkeskole og 1 års hg..
Har aldrig fået kontant hjælp..
De 50.000 er ikke hel det store problem..
Min man er frA Pakistan.. Ingen uddannelse .. 29 år..
Har tænkt mig og søge i marts måned da jeg fylder 23.5..
Han kommer som turist i næste måned..
-
fundiver199
Re: Fs med alle de krav.. Hjælp.. Er de fyldt?
I opfylder ikke boligkravet, som du beskriver dine forhold. Så det skal du nok se at få gjort noget ved. Du skal råde over din egen bolig som ejer, andelshaver eller lejer. Er du lejer, skal kontrakten desuden være for en periode på mindst 3 år, og der må ikke være tale om fremleje.
Opfylder jeg boligkravet hvis jeg står i kontrakten sammen min far..
Har nemlig lige ringet til hende som ejer ejendommen om det ok at jeg står i kontrakten, og det er ok for hendes side. Men boligen er en blanding ag erhverv og privat .. Er det ok??
Hvis jeg får kontakten her D. 01.12.13 , hvem kan godkende den ?
Har nemlig lige ringet til hende som ejer ejendommen om det ok at jeg står i kontrakten, og det er ok for hendes side. Men boligen er en blanding ag erhverv og privat .. Er det ok??
Hvis jeg får kontakten her D. 01.12.13 , hvem kan godkende den ?
-
fundiver199
Ja man må gerne leje en bolig sammen med nogle andre. Boligen skal så selvfølgelig leve op til størrelseskravene dvs. mindst 2 værelser eller mindst 1 værelse på 60 m2, men det gør den jo nok også.
Tak for du svarer mine spørgsmål ..
Altså vi er 3 der bor der.. Min far og min bror og jeg..min mand kommer til være den 4..
Der er fire værelser .. Erhverv er 35 kvm.. Og 44 kvm til beboelse..
Men du skriver jeg skal bruge 60 kvm..? Er det rigtig
Altså vi er 3 der bor der.. Min far og min bror og jeg..min mand kommer til være den 4..
Der er fire værelser .. Erhverv er 35 kvm.. Og 44 kvm til beboelse..
Men du skriver jeg skal bruge 60 kvm..? Er det rigtig
-
fundiver199
Når I er 4, skal der være enten 2 værelser eller 1 meget stort værelse på 80 m2. Naturligvis fraregnet erhvervsdelen.
Der er to værelser .. Men ikke på 80 kvm.. Kun 2 små/almenlige værelser..
Er min tilknytningskravet opfyldt??
Er min tilknytningskravet opfyldt??
Jeg synes virkelig at det en rigtig god hjemmeside .. Jeg takker jer alle der gøre denne frivillig arbejde.. Det er en kæmpe stor hjælp til mange tusinde mennesker..
TAKKKERRRR STORT.. <3
TAKKKERRRR STORT.. <3
-
fundiver199
Ja din del af tilknytningskravet er givetvis opfyldt, som du beskriver dine forhold.
Og hvis din mand har tilbragt mindst 1 dag i Danmark, når I søger, er hans del også opfyldt. Ophold som illegal indvandrer eller processuelt ophold som asylansøger, der er indrejst uden visum, tæller dog ikke med. Så han skal rejse hertil på et ganske almindeligt visum.
Og hvis din mand har tilbragt mindst 1 dag i Danmark, når I søger, er hans del også opfyldt. Ophold som illegal indvandrer eller processuelt ophold som asylansøger, der er indrejst uden visum, tæller dog ikke med. Så han skal rejse hertil på et ganske almindeligt visum.
Tak fundiver ...
Vi søger nok når han er her som lovlig turist ..3 dage før hans visum udløber.
Vi søger nok når han er her som lovlig turist ..3 dage før hans visum udløber.