Født og opvokset i Danmark: Smides ud om ti dage
10-årige Armen Krijestorac og hans to-årige lillebror er opvokset i Danmark, men skal udvises om ti dage
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 149521.ece
Ingen synes at have oplyst forældrene om muligheden for at få opholdstilladelse på andet grundlag, såsom fastholdelse af arbejdskraft. Men OK, de har måske aldrig spurgt, fordi de har fået forlængelse på det oprindelige grundlag - indtil nu.
Hvad f... har de gang i?
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Hvad f... har de gang i?
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
-
fundiver199
Re: Hvad f... har de gang i?
Ja det er en fuldstændig vanvittig afgørelse. Og selvom det ikke fremgår af artiklen, så er jeg bange for, at det er Udlændingenævnet, der har truffet den.
Jeg fatter efterhånden ikke, hvad der foregår i det nævn. Nævnsmedlemmerne har åbenbart aldrig hørt om de internationale konventioner, Danmark har underskrevet. Eller også mener nævnsmedlemmerne, at konventionerne bare er papir til at tørre sig i røven med, medens man griner af de mennesker og herunder børn, hvis liv man smadrer.
Og da politikerne jo ikke må blande sig i nævnets afgørelser, uanset hvor demente de er, så er der ikke anden mulighed end at lovgive med tilbagevirkende kraft, hver gang nævnet går amok

Jeg fatter efterhånden ikke, hvad der foregår i det nævn. Nævnsmedlemmerne har åbenbart aldrig hørt om de internationale konventioner, Danmark har underskrevet. Eller også mener nævnsmedlemmerne, at konventionerne bare er papir til at tørre sig i røven med, medens man griner af de mennesker og herunder børn, hvis liv man smadrer.
Og da politikerne jo ikke må blande sig i nævnets afgørelser, uanset hvor demente de er, så er der ikke anden mulighed end at lovgive med tilbagevirkende kraft, hver gang nævnet går amok