Jeg skal bo mere inden jeg skal søge i dk
Jeg tror jeg har er problem
Jeg tror jeg har er problem
Som sagt jeg ville meget gerne tilbage til DK. Jeg handler hver dag kun med mit svenska kort plus mi huslejen er på 6000kr og den bliver også automatisk fra mit konto jeg køre over broen dem har jeg også kviterring på. ham jeg har leje hans lejlighed han har åben en internet til vores lejlighed og fordi hans lejlighed er fra KMB så der skal være på hans navn hvordan skal vi så visse us men jeg betaler på hans konto vores internet abromment.?? Min mand gå på sprogskole og fitnes det har vi også kvittering på er det nok ???
Re: Jeg tror jeg har er problem
Jeg tror, du har det problem, at du tror, du har et problem 
jeg er bekymre plz svar mig 
-
fundiver199
Udlændingestyrelsen foretager en samlet vurdering af, om der er tale om en "reel flytning", og i den samlede vurdering indgår al den information, som de er i besiddelse af. Og da vi ikke har set eller kender til al den information, US vil være i besiddelse af, når de behandler jeres ansøgning, kan vi heller ikke fortælle dig, om I får "ja" eller "nej".
Det må du bare leve med og prøve at lade være med at bekymre dig så meget og tage alle mulige sorger på forskud.
Det må du bare leve med og prøve at lade være med at bekymre dig så meget og tage alle mulige sorger på forskud.
Tror ikke det er et så stort problem! Du har jo en masse andre gode beviSer som fremviser jeres ophold! Jeg betalte mine husleje betalinger kontant og fik afhvide at det skulle være et kæmpe stort problem og det kunne føre til et afslag ! men det blev til en godkendelse selvom jeg betalte huslejen kontant selvom jeg ikke havde en god økonomi , osv ! Dine beviser er jo helt perfekte
tusind tak for trykhed.