Hej
Min mand har fået opholdstilladelse
Han har endnu ik fået opholdskortet men har fået brev fra us at han har nu fået opholdatilladelse og han var hos borgerservice nogen sag side der fik han sit cpr nr men han har ikke modtaget sygesikringbeviset endnu. Den er på vej til ham
Spørgsmålet er kan han rejse til sverige med brevet fra us og den dolument han har fået fra borgerservice hvor hans cpr nr står i?
Håber jeg får et hurtig svar da vi skal afsted imorgen
Rejsetilladelse på bagrund af fs
Re: Rejsetilladelse på bagrund af fs
Rent lovmæssigt skal din ægtefælle, have et opholdskort / opholdstilladelse, et visum, eller være visum fri.
Så I burde søge om en tilbagerejsetilladelse (husk at læse regler om dette på nyidanmark), men det kan I ikke nå.
Jeg ville nok gøre det, at jeg tog brevet med i lommen, og hvis I skulle blive stoppet for kontrol, så være lidt uvidene
mvh DBS
Så I burde søge om en tilbagerejsetilladelse (husk at læse regler om dette på nyidanmark), men det kan I ikke nå.
Jeg ville nok gøre det, at jeg tog brevet med i lommen, og hvis I skulle blive stoppet for kontrol, så være lidt uvidene
mvh DBS
Tag det brev med , der er alligevel ingen der tjekker ved grænsen . god tur
-
fundiver199
Og tillykke med opholdstilladelsen. Det var jo en lidt lang og sej omgang, men så meget dejligere er det at høre om det positive udfald 
Ja nemlig
Tusind tak
Tusind tak