fremskynde behandlingstiden??

Her kan du skrive om/søge infomation om familiesammenføring i andre lande end Danmark efter deres nationale regler

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
mor på 21

fremskynde behandlingstiden??

Indlæg af mor på 21 » 17.08.2013 15:56:39

Hej Alle herinde.

min mand og jeg er gift og har et barn sammen. vi har søgt familiesammenføring efter de svenske regler og vi har søgt via nettet og betalt afgiften på 1500 kr.

Jeg søgte om förtur (komme frem i køen) da vores datter er 10 mdr og havde været igennem 2 operationer.. og vi fik beviljet det! dog er der 11 familier foran os..

Mit spørgsmål er, hvad kan jeg gøre for at fremskynde processen?? der er gået 3 mdr siden vi ansøgte og jeg er virkelig begyndt at blive deprimeret og ekstrem stresset.. Prøver hele tiden at ringe ind til dem, hvori at de så fortalte mig han ikke havde fået en sagsbehandler.. Jeg vil gøre alt for at få ham herover så hurtigt som muligt. det skal siges vi har afleveret alt og han har været til interview i Iran i den svenske ambasade (hvor de tog finger aftryk og billede)

Jeg håber virkelig i kan komme med nogle gode råd da jeg virkelig er begyndt at blive desperat.
MVH Mor på 21

closed1

Re: fremskynde behandlingstiden??

Indlæg af closed1 » 19.08.2013 16:57:16

Man kan nok ikke gøre andet end at vente . Alle vil jo gerne have tingene ordnet på få dage !

Besvar