Hej allesammen.
Ved egentlig ikk hvorfor jeg skriver dette indlæg, men det er nok fordi det nogen gange hjælper at skrive sine tanker ned.
Naah men jeg vaagnede her til morgen, frik og veludhvilet og glædede mig til at skulle til festival her i Landskrona hvor min mand og jeg er bosat...Som jeg gör hver morgen tjekkede jeg nyheder paa tekst tv og var ved at faa juicen galt i halsen da jeg læste om US's fremragende fejl gennem aarevis!!!!!!NOT, jeg fatter simpelthen ikk at de atter har stanget ikk bare en men maaske 20 kæppe i hjulet paa jeg ved ikk hvor mange dansk/udenlandske par. Det er en total fiasko, men det var ikk noget problem for adskillie medarbejder i us for aar tilbage at skaffe massevis af visum og opholdstilladelser til halvdelen af Kina(overdrivelse fremmer forstaaele), men jeg er bare saa harm over at det har kunnet lade sig göre. Et er at de begaar en kæmpe bröler, men at de saa oven i köbet ogsaa er flabede naar man ringer ind til dem, det er for mig meget svært at have med at göre. Naah men jeg læste saa de artikler som Berlinske og Politiken havde skrevet... og til sidst Ekstra Bladets... den sidste fik mig til at blive hys

. Jeg er saa dum gang paa gang at læse de kommenterer de kommentarer læserne har skrevet. Og jeg bliver lige chokeret hver gang over hvor hamrende uintillegente nogen af dem kan lyde(ikk at jeg selv er noget mirakel hvad intillegens angaar), men nogen af dem udtaler sig om noget de ikk ved en dyt om, eller om noget som slet ikk har noget med sagen at göre. En mente at det ogsaa var for daarligt at Fakta havde ansat polske medarbejdere som fyldte varer op.... men hvad f..... har det med sagen at göre?? En anden mente at der da nok ikk var sket nogen skade ved at mange danskere havde boet i SE en periode, for vi havde jo nok faaet glæde af billeg bolig og bil

. Ej men hvor lavt kan man synke. Det er det der gör at jeg efterhaanden overvejer om det virkelig er tingene værd at vende tilbage til dk, for synes efterhaanden der er fyldt med fordomsfulde folk som bare plaprer lös uden at vide hvad de snakker om. Naah men nu endte det med at blive et temmelig negativt indlæg, men havde brug for at dele mine tanker med andre som har fölt sig tvunget til at bo i SE, har ikk taget skade, men det har været en haard kamp og jeg har til tider fölt mig forvist fra mit eget land.Og der er STOR forskel paa at vælge at flytte herover for at faa glæde af biler og boliger og saa paa at flytte herover fordi der ikk er saa mange andre muligheder. Haaber andre vil komme med deres kommentarer.