Til jer der har søgt tilbage til dk via eu reglerne,! HJÆLP
Til jer der har søgt tilbage til dk via eu reglerne,! HJÆLP
Jeg er ved at gøre min ansøgning klar som skal afleveres til us i løbet af ugen sidder her med 5 måneders kvitteringer, og det er maaaaaaaaaaaaaange, hvorn har i gjort ? kopieret dem eller hva ? søger gode råd.
Re: Til jer der har søgt tilbage til dk via eu reglerne,! HJ
Du har spurgt om dette spørgesmål før? Og du fik også svar 
Jeg har ikke spurgt om dette spørgsmål.!!! Havde jeg gjort det havde jeg ikke skrevet et indlæg jeg har andre ting at bruge min nat på end at sidde og spørge om det samme. Så hvis du kender svaret, må du være sød at skrive det andet har jeg ikk brug for nu. på forhånd tak
Sorry så har det været en anden som minder om dit brugernavn
men kvitteringer? Mener du bon'er eller boner betalt med dankort ? Jeg gjorde sådan at kassebonerne dem lagde jeg i en stor bunke også i en plastic lomme, men dem jeg havde betalt med dankort, dem klisterede jeg på et A4 papir ( så mange som der nu kunne være på) og kopieret dem og lagde dem i hver sin plasticlomme
det er lidt af et hårdt job
b
Der er slet ikke brug for boner. Hvis du har betalt med kort, kan du blot vedlægge en kontoudskrift fra banken, der står alle transaktioner, og hvor de er foretaget. Nu er det efterhånden 2 år siden, men da min kone fik opholdskort vedlagde vi kontoudskrifter som det eneste dokumentation for vores daglige indkøb, og det var der ikke noget problem i.
Jeg har brugt mit dankort til alle indkøb her over.. så alt er på mine konto udtog. Men flere har opfodret mig til at vedlægge dem når jeg nu havde dem derfor, ja det må være stort arbejde at sidde og klister alle på en side 4a for så at kopiere dem, ohhh god dte bliver en laaang nat igen igen..
Tro mig det tog mig også 3 nætter at ligge dem i mappen:) ved ikke om i tager direkte fra Malmø med tog til u.s men vi tog toget fra Malmø direkte til u.s hvor jeg lagde den sidste kvitteringe altså vores tog billet som var købt med dankort
tror det vil være et kæmpe plus at vedlægge dette:) for så kan de jo se at man har købt billet den dag man indleveret ansøgningen fra Malmø 
Jo vi tag toget til us, jeg har månedskort, men min mand skal nok have en tur retur den må jeg bare vedlægge.
altså jeg vil give thomas ret, du behoever ikke vedlaegge bon'er saa laenge du har kontoudtog med transaktioner paa. jeg soegte i starten af marts og vedlagde kun mine bankudtog, det var nok til at den del af ansoegningen blev daekket.- vi blev godkendt til at rejse tilbage til danmark gennem eu reglerne.
tak aida, je jeg tror også jeg dropper de boner der er så mange og alt kan jo ses på mine konto udtog, men der er bare mange der har anbefaldt det derfor ville jeg havde gjort det.
-
bodilmorgan
Jeg vil til hver en tid sige - hellere for meget dokumentation end for lidt. De ville bare have det i en bunke, altså kvitteringerne, så der skal såmænd ikke rigtig gøres ret meget arbejde for det...
Ja lig dem da bare i en bunke også i en plasticlomme så nemt og enkelt er det, så må de sku selv om de vil kigge dem igennem eller ej? Det er jo bare nogle kivtteringer, og de sender dem alligevel tilbage hvis du ikke kopiere dem? send alt hvad du har! Jeg sendte alt hvad jeg havde selv klistremærkerne på vores recept midler hvor der stod vores navne, kopier jeres vieselsattest alle siderne i jeres pas jeres id kort betaling af idkort , jeres læge besøg , jeres bus kort (jojo) hvis i har , så skal i sku nok få det
held og lykke:)