Hjlæp har fået svar fra sagbehandler
Hjlæp har fået svar fra sagbehandler
Jeg har fået svar på mit mail fra sagsbehandler jeg er rigtige bekymre nu hvad vil det se hjlæpppp??
Jag kan inte svara på exakt när ni kan vänta er ett beslut i ärendet. Migrationsverket har gått igenom en stor omorganisation och väntetiden är därför ovanligt lång för den här typen av ärenden. Situationen ser likadan ut för alla som söker och vi tar ärendena i turordning.
Migrationsverket har för avsikt att kalla er på intervju eftersom vi behöver prata med dig och din partner personligen. När detta kommer att bli av är också svårt att svara på. Ni kommer att få en kallelse två till tre veckor innan det är dags för intervjun. Just nu är det många som väntar på att få komma på intervju och väntetiderna blir därmed längre än vad som är vanligt.
Om Migrationsverket behöver någonting ytterligare ifrån er, så kommer vi att kontakta er.
Med vänlig hälsning
Yasra Delpisheh
Jag kan inte svara på exakt när ni kan vänta er ett beslut i ärendet. Migrationsverket har gått igenom en stor omorganisation och väntetiden är därför ovanligt lång för den här typen av ärenden. Situationen ser likadan ut för alla som söker och vi tar ärendena i turordning.
Migrationsverket har för avsikt att kalla er på intervju eftersom vi behöver prata med dig och din partner personligen. När detta kommer att bli av är också svårt att svara på. Ni kommer att få en kallelse två till tre veckor innan det är dags för intervjun. Just nu är det många som väntar på att få komma på intervju och väntetiderna blir därmed längre än vad som är vanligt.
Om Migrationsverket behöver någonting ytterligare ifrån er, så kommer vi att kontakta er.
Med vänlig hälsning
Yasra Delpisheh
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: Hjlæp har fået svar fra sagbehandler
Der er ingen grund til panik.
Det står bare, at der for tiden er usædvanlig lang ventetid, og at det bl.a. skyldes om-organisering.
Det har ikke noget at gøre med din sag som sådan, men med Migrationsverkets organisering.
Migrationsverket beklager, at de ikke kan fortælle dig nærmere hvor lang tid du må vente endnu, før I skal interviewes.
Du vil få et brev med indkaldelse 2-3 uger før interview-datoen.
De vil kontakte dig, hvis de mener at de har brug for mere dokumentation.
Det står bare, at der for tiden er usædvanlig lang ventetid, og at det bl.a. skyldes om-organisering.
Det har ikke noget at gøre med din sag som sådan, men med Migrationsverkets organisering.
Migrationsverket beklager, at de ikke kan fortælle dig nærmere hvor lang tid du må vente endnu, før I skal interviewes.
Du vil få et brev med indkaldelse 2-3 uger før interview-datoen.
De vil kontakte dig, hvis de mener at de har brug for mere dokumentation.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Dvs I bliver kaldt til samtale på et tidspunkt.
Hvad skal det så ske hvad spørge det om ?? Det eneste ting jeg er bekymre når jeg har handle så var der kontant i
Jamen, det kan vel ikke komme bag på dig. Når man søger efter svenske regler, indkaldes man til samtale, hvor man skal redegøre for sit liv, og hvordan man har mødtes. Dette skal sikre, at der er tale om et ægte kærlighedsforhold og ikke et proformaforhold eller tvangsægtskab.
Jeg er ikke helt med hvad du ment jeg har søgt på EU regler
Ja, men så kan det jo være, der er noget i jeres ansøgning som ikke er tilstrækkelig belyst. Men har I intet at skjule, så er der jo heller ingen problemer i det.
skaanebo, vil du ikke svare på mine spørgsmål I emnet ; Nogle spørgsmål . Hjælp her..
I forumet, ?
I forumet, ?
skaanebo, vil du ikke svare på mine spørgsmål I emnet ; Nogle spørgsmål . Hjælp her..
I forumet, ?
I forumet, ?
Tusind tak for hjælp hvis vi ikke have jer hvad skal vi så gør takk