Lejlighed ønskes i malmø

Her diskuterer vi alle de praktiske aspekter ved at bo i Sverige eller Tyskland herunder boligsøgning samt forhold omkring skat, børnepenge, dagpenge, pension mm. Du kan også indrykke en boligannonce, hvis du søger, udlejer eller sælger en bolig i et af de to lande.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
tayobi

Lejlighed ønskes i malmø

Indlæg af tayobi » 17.05.2013 11:06:44

hej alle sammen,

Jeg søger 2- 3 værelses lejlighed i Malmø eller omegen.
huslejen må være max 6500 kr

Skriv til mig hvis i har en lejlighed til leje eller kender en der har

på forhånd tak.

rgjohnsen

Re: Lejlighed ønskes i malmø

Indlæg af rgjohnsen » 28.05.2013 15:19:40

Hej med jer

Vi har en sød, varm og åbenhjertet nabo, som lejer sin 3v lejlighed ud hen over sommeren, for 6500. Hen over efteråret vil hun fortsat gerne leje ud, men da kommer hun og tilbringer nogle dage en gang i mellem (hun vil være væk ca et par uger i sep, det meste af okt og hele nov). Hun er meget i Frankrig hos sin kæreste og arbejder som pianist, hvilket betyder at hun altid er på tourné. Hun har to voksne børn, hvoraf sønnen er en af vores rigtig gode venner.

Området er det aller bedste i malmø, 15 minutters gang fra centrum, nabo til Folketspark og tæt på gode indkøbsmuligheder, samt bus og togforbindelser.

Hvis i er interesseret kan i enten komme og se lejligheden før torsdag, og så overtage den fra 1. juni. Ellers vil hun være tilbage i sverige et par dage midt i måneden.

Ring til mig, så kan jeg sætte jer i forbindelse med hinanden (+46723331040).

Kh Rikke

tayobi

Re: Lejlighed ønskes i malmø

Indlæg af tayobi » 16.06.2013 17:20:33

sorry så det først nu din besked...
har ellers et par spørgsmål.
er delt lejlighed??
kan jeg leje det i to år?
har meldt mig i boplatssyd men det tage tid at får sig en lejlighed
¨tak

Besvar