Tror i hun ønsker mere dokomentation eller havde hun bedt om sammen med det her?
Hej alle sammen, jeg har fået et brev om at migrationsverket ønsker at se kopi af mit og min mands blå sygesikring, vi skal til at søge om det, og der kan gå noget tid før vi modtager og kan se i brevet at der står at man har 3 uger, men i brevet står der ikke noget om hvad ens rådgivers mail er, hvordan kan jeg skaffe det, så jeg kan skrive til hende på onsdag at jeg har søgt efter de blå kort og der kan gå noget tid? og vil hun give afslag på den baggrund?'
Tror i hun ønsker mere dokomentation eller havde hun bedt om sammen med det her?
-
fundiver199
Re: E-mail
Forhåbentlig har du selv fundet svaret på dit spørgsmål. Men når der ikke oplyses en direkte email adresse til sagsbehandleren, så er det nok fordi, Migrationsverket foretrækker, at materiale bliver sendt til deres generelle email adresse, hvorefter indkomne mails så fordeles rundt til rette vedkommende. Migrationsverkets mailadresse kan du finde på deres hjemmeside.