Ønsker visum til svigerinde under 18 ?
Ønsker visum til svigerinde under 18 ?
Hej til september skal jeg føde og i det sammenhæng ønsker jeg ar invitere mine to svigerindrr til barnedåb den ene er 16 of den anden 20. Er dette overhoved muligt og hvorn er det med visa til barn under 18? Det skal siges de skal inviteres fra marokko. Håber nogle ka hjælpe
Re: Ønsker visum til svigerinde under 18 ?
Glemte at oplyse at jeg er bosat i sverie.
Umiddelbart ja. Du skal jo så lige dobbelttjekke med det svenske tilsvarende us, men hvis du havde været bosat i Danmark, ville Marokko være i Immigrationslandegruppen.
Til statsborgere fra denne gruppe lande gives der som udgangspunkt visum til ægtefæller, faste samlevere eller kærester, børn uanset alder og deres medfølgende ægtefæller, forældre og deres medfølgende ægtefæller samt søskende og deres medfølgende ægtefæller.
Herudover gives der visum til niecer, nevøer og børnebørn under 18 år, der ønsker at rejse til Danmark med henblik på ferieophold uden ledsagelse, til nære bekendte af tidligere udstationerede danskere, til mindreårige sponsorbørn og til ansøgere, der skal ledsage et ældre svagt familiemedlem. Der kan desuden gives visum til ægtefæller, faste samlevere og kærester til samt mindreårige børn af danske statsborgere, som er fast etablerede i udlandet (udlandsdanskere).
Hej søren, jeg er ikke helt med jeg ved godt marokko er et immigrationsland.. hva mener du med jeg skal dobbeltjekke ???
Du bor i Sverige, og det primært land for besøget vil derfor være Sverige, og det er derfor de svenske myndigheder der skal behandle ansøgningen.
Jeg har bare fortalt dig hvordan de Danske myndigheder vil forholde sig til en ansøgning om visum fra en person fra Marokko.
Jeg har bare fortalt dig hvordan de Danske myndigheder vil forholde sig til en ansøgning om visum fra en person fra Marokko.
aha nu jeg med tak for det.. ja jeg bor i sverige og er også klar over det er sverige der skal behandle min ansøgning.. inde på migrationsverket hjemmeside står der nemli ikke noget andet end man kan invitere familie, de skriver bar ikke noget om børn.