Hvad gør man så?
Re: Hvad gør man så?
Er det dumt jeg tager kontakt til en vejleder i dk? altså en skole vejleder? Skal jeg til vi har fået svar fra us ?
-
fundiver199
Det er op til dig. Det har ingen betydning for din mands EU-opholdsret i Danmark, at du snakker med en studievejleder eller søger optagelse på en uddannelse.
Okey fint tak. Men du ved hvad nu hvis min mand får opholdtilladelse i dk , og jeg var arbejdstager menes jeg søgte, men under behandlingen stoppede jeg med at arbejde. Og vi siger han har fået sit opholdsret. Kan us evt godt sige, jamen vi giver alligevel ikke opholdstilladelse fordi ægtefællen (mig) ikke har arbejde.
Altså ved ikke om du forstår hvad jeg mener. Altså de godkender ansøgningen men efter fx vi er flyttet til dk og de finder ud jeg ikke arbejder og de "tilbagetrækker" hans opholdsret så han istedet får afslag?
ringer hele tiden til us
håber ik de giver afslag fordi jeg tit ringer:)
Er lidt i tvivl , om jeg skal snakke med en studievejleder? tænk hvis de finder ud af det og giver afslag pga det
vil bare gerne igAng med noget..
Altså ved ikke om du forstår hvad jeg mener. Altså de godkender ansøgningen men efter fx vi er flyttet til dk og de finder ud jeg ikke arbejder og de "tilbagetrækker" hans opholdsret så han istedet får afslag?
Er lidt i tvivl , om jeg skal snakke med en studievejleder? tænk hvis de finder ud af det og giver afslag pga det
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Nu ser du spøgelser
Studerende har jo også ret til at benytte sig af 'den frie bevægelighed'.
Studerende har jo også ret til at benytte sig af 'den frie bevægelighed'.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Haha spøgelser
ser mange af dem du
men også selvom jeg har søgt som arbejdstager?