Skal søge visa til svigerinde og svoger, har brug for hjælp.
Skal søge visa til svigerinde og svoger, har brug for hjælp.
Hej allesammen. Jeg bor i malmø, og skal føde og holde barnedåb til september i den forbindelse ønsker jeg at invitere min svigerinde på 20 og svoger på 24 mine sviger forældre arbejder og kan desværre ikk deltage. Nogle der ved hvad de i sverige ligger vægt på når de behandler visum ansøgninger??
-
fundiver199
Re: Skal søge visa til svigerinde og svoger, har brug for hj
De lægger vægt på, om der er grund til at tro, at ansøgeren:
* Vil blive illegal indvandrer i Sverige eller andre steder i Schengen
* Vil søge om asyl
* Vil begå kriminalitet eller terrorhandlinger
* Vil arbejde sort
Endvidere lægger de vægt på, om ansøgeren er registreret i SIS, og om andre schengenlande har indsigelser mod, at han/hun får et visum.
Og endelig lægger de selvfølgelig vægt på, om ansøgeren er den, han/hun giver sig ud for at være, og om pas og andre papirer må antages at være ægte.
* Vil blive illegal indvandrer i Sverige eller andre steder i Schengen
* Vil søge om asyl
* Vil begå kriminalitet eller terrorhandlinger
* Vil arbejde sort
Endvidere lægger de vægt på, om ansøgeren er registreret i SIS, og om andre schengenlande har indsigelser mod, at han/hun får et visum.
Og endelig lægger de selvfølgelig vægt på, om ansøgeren er den, han/hun giver sig ud for at være, og om pas og andre papirer må antages at være ægte.
Re: Skal søge visa til svigerinde og svoger, har brug for hj
Okay deres pas er gyldige og ægte. Og de er ikk i sis... de skal hverken arbejde eller lave terror se skal bar besøg mig og deres bror som er min mand
De kan ikke søge asyl da vi kommer fra marokko.
De kan ikke søge asyl da vi kommer fra marokko.