udfyldning af ansøgningsskema

Her kan du skrive om/søge infomation om familiesammenføring i andre lande end Danmark efter deres nationale regler

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Hanne87

udfyldning af ansøgningsskema

Indlæg af Hanne87 » 06.03.2013 02:14:15

Hejsa

Håber virkelig der er en som kan hjælpe mig med et spørgsmål jeg har angående udfyldning af et ansøgningsskema... Er igang med fs gennem de svenske regler og ved ikke hvor meget i har styr på online ansøgningerne men i ansøgningen står der jeg bla.a. skal vedhæfte:
- Power of Attorney (som jeg ingen anelse har om hva de mener med dette) Fuldmagt til hvad???

- Proof of union/co-habitation (civic registration certificate, rental contracts aso) ( mig og min mand boede i næsten 2 uger i mine forældres lejlighed i vores hjemland inden jeg rejste tilbage) Skal de så stadig have en lejekontrakt ? Den står på mine forældres navn og de har selvfølgelig ikke lavet udlejning på papir til mig og den står på arabisk :s (så vidt jeg husker skulle alt være på engelsk ikke :-( :-s )

På forhånd tak for hjælpen:)

mvh
Hanne :)

mh1
Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
Kontakt:

Re: udfyldning af ansøgningsskema

Indlæg af mh1 » 06.03.2013 08:56:08

Når I er gift, behøver i IKKE 'bevis for samliv' - der står jo 'union/co-habitation', altså bevis for ENTEN ægteskab/partnerskab ELLER samliv.

Det er ikke muligt at se teksten på on-line ansøgningen, så du må nok håbe enten at nogen, som har prøvet den, kan svare eller skrive mere nøjagtigt i hvilken sammenhæng 'power of attorney' forekommer. Umiddelbart kan jeg ikke se noget om det på pdf-blanketten.
mh
Rådgiver for ÆUG

Anja dk

Re: udfyldning af ansøgningsskema

Indlæg af Anja dk » 06.03.2013 18:43:55

Hejsa. Vil høre om nogen kan gøre mig lidt klogere. Jeg har en kæreste der bor i Tyrkiet og vi har planer om at gifte os til sommer. Vi vil gerne flytte til London sammen. Er der nogen der kan fortælle mig hvad det kræver og hvad jeg skal gøre? Er det overhovedet muligt?

Besvar