Hej.
Tvivler på nogle spørgesmål.
Jeg har udfyldt det meste af ansøgningen, men mangler lige nogle steder. Håber i vil hjælpe, skriver dem i punkter:
eu fa1 side 6 pkt.6
her skriver man om ægteskabet:
Hvilken kontakt har i haft siden i blev gift, står der.
Hvad mener de med det? altså da vi for 4 år siden blev, gift og jeg kom tilbage til Danmark eller?
hvad skal jeg skrive ? jeg kom til dk, var i dk i 3-4 måneder så rejste jeg ned til ham igen?
skal jeg bare skrive sådan?
så skal min mand jo have taget 3 billeder.
det er på størrelse med dansk pasphoto ikke? ved godt der står hvor stort det skal være, men det bare nemmere at sige på størrelse med dansk pasphoto .
så er der en side 20. hvor der står SKAL KUN VEDLÆGGES HVIS I IKKE ER GIFT, så den har jeg taget ud mappen.
side 21.
BILAG C : OPLYSNINGER TIL BRUG FOR ANSØGNINGEN OM ÆGTEFÆLLESAMMENFØRING, NÅR DEN DANSKE STATSBORGER ER BOSIDDENDE I DANMARK OG HERFRA HAR LEVERET GRÆNSEOVERSKRIDENDE TJENESTEYDELSER TIL ANDRE EU-LANDE
den fatter jeg ikke? det er ikke noget jeg skal udfylde, skal man bare tage den ud af mappen så?
side 16. FORSØGELSESKRAVET ( EN JEG SKAL UDFYLDE)
her står: andre oplysninger, som du mener, har betydning for vuderingen af forsøgelseskravet:
I ved jo jeg har arbejdet i sverige i 3 måneder på 20 timer og har tjent omkring 7500 s.e.k pr. månede, og det er jo ikke nok til at forsøge en familie på 3 .
Synes i jeg herunder skal skrive, at vi har forsøget os selv både med hans (min mands) løn og min løn?
eller er det ligegyldigt?
har lagt 3 lønsedler for min mands arbejde og 3 for min, er bange for de vil have ydreligere dokumenter på hvordan vi har forsøget os selv før det!
for det er har jeg ingen papir på.
før det, har min familie faktisk forsøget os.
Håber alt kommer til at gå godt!
I har hjulpet OS i 3 år nu, fantastisk hjemmeside!
Please hjælp inden torsdag
-
bodilmorgan
Re: Please hjælp inden torsdag
Hej. Kan se du ikke har fået nogen svar, så vil jeg svare!
Håber det hjælper lidt og held og lykke med ansøgningen.
Her skrev jeg at vi har set hinanden hver dag... Hvis i ikke har set hinanden i en længere periode i jeres ægteskab så fortæl hvordan i har været i kontakt med hinanden, fx emails, telefon, Skype. Bare gør det kort og præcist, for det er ikke det du svarer her som giver grundlag for at få visum - det er jo at have haft reelt og faktisk ophold i et andet eu land.d_e_m skrev: eu fa1 side 6 pkt.6
her skriver man om ægteskabet:
Hvilken kontakt har i haft siden i blev gift, står der.
Hvad mener de med det? altså da vi for 4 år siden blev, gift og jeg kom tilbage til Danmark eller?
hvad skal jeg skrive ? jeg kom til dk, var i dk i 3-4 måneder så rejste jeg ned til ham igen?
skal jeg bare skrive sådan?
Ja det er dansk pasfoto størrelsed_e_m skrev: så skal min mand jo have taget 3 billeder.
det er på størrelse med dansk pasphoto ikke? ved godt der står hvor stort det skal være, men det bare nemmere at sige på størrelse med dansk pasphoto .
Du giver ikke tjenesteydelser, så det er ikke relevant for dig, men hvis der er det mindste der er relevant for dig på den pågældende side skal du beholde den og sende den med.d_e_m skrev: side 21.
BILAG C : OPLYSNINGER TIL BRUG FOR ANSØGNINGEN OM ÆGTEFÆLLESAMMENFØRING, NÅR DEN DANSKE STATSBORGER ER BOSIDDENDE I DANMARK OG HERFRA HAR LEVERET GRÆNSEOVERSKRIDENDE TJENESTEYDELSER TIL ANDRE EU-LANDE
den fatter jeg ikke? det er ikke noget jeg skal udfylde, skal man bare tage den ud af mappen så?
Du behøver ikke skrive mere... Det er ikke noget de går ekstremt op i... Vi søgte opholdstilladelse med min indtægt som var su og en lille slat penge ved siden af fra et studiejob. Jeg tror ikke det skader at medsende din mands løn sedler men de er ikke relevante...d_e_m skrev: side 16. FORSØGELSESKRAVET ( EN JEG SKAL UDFYLDE)
her står: andre oplysninger, som du mener, har betydning for vuderingen af forsøgelseskravet:
I ved jo jeg har arbejdet i sverige i 3 måneder på 20 timer og har tjent omkring 7500 s.e.k pr. månede, og det er jo ikke nok til at forsøge en familie på 3 .
Synes i jeg herunder skal skrive, at vi har forsøget os selv både med hans (min mands) løn og min løn?
eller er det ligegyldigt?
har lagt 3 lønsedler for min mands arbejde og 3 for min, er bange for de vil have ydreligere dokumenter på hvordan vi har forsøget os selv før det!
for det er har jeg ingen papir på.
før det, har min familie faktisk forsøget
Håber det hjælper lidt og held og lykke med ansøgningen.
Re: Please hjælp inden torsdag
hej bodil
1000 TAK for hjælpen
havde regnet med at aflevere den idag (torsdag) men så gik jeg lige ind på nettet imorges for at se hvad tid de overhovedet åbner
ups, de åbnede først kl 15:30 og på det tidspunkt skulle min mand på arbejde
. så det bliver imorgen
har lige gjort hele ansøgningen klar, venter bare på manden kommer hjem fra arbejde så vi kan underskrive siderne:)
det bliver rigtig spændende og er mega nervøs:)
Men 1000 tak til jer allesammen
håber alt kommer til at gå godt både for os og ALLE jer andre.
1000 TAK for hjælpen
havde regnet med at aflevere den idag (torsdag) men så gik jeg lige ind på nettet imorges for at se hvad tid de overhovedet åbner
det bliver rigtig spændende og er mega nervøs:)
Men 1000 tak til jer allesammen