Penge kontant
Re: Penge kontant
Har boet i Sverige i 3 år! Men har ikke beviser for de 3 år! Jo jeg har småting såsom datters sundhedsplejeskebesøg, ja og du ved sådan nogle småting! (Som ingen betydninger har) jeg regnede ikke med at flytte tilbage! Så derfor har jeg været ligeglad med dokumenter!! Men har en masse for de sidste par måneder! som du skriver elregning,mobil, telefon, lægebesøg,kontoudtog, ja osv!!men min kusine spurgte u.s om hun skulle sende dokumenter ind for hele opholdet i Sverige , så havde de sagt nej, og at de generalt kiggede 3 måneder tilbage af opholdet!??
-
fundiver199
Jamen så ret du dig da efter det. Hvis de mener, de har behov for mere, sender de dig et brev. Og så kan du jo bare sende det til den tid. Det har ikke anden betydning end, at det forlænger sagsbehandlingstiden.
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Dokumentation for lægebesøg og sundhedsplejerskekontrol er da ganske udmærkede beviser på at man rent faktisk har boet et sted. Mangler du nogen, fordi de er blevet væk, så kan du sikkert få kopier af dem.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
-
fundiver199
Og kontoudtog fra din bank kan vel printes ud fra netbank flere år tilbage i tiden. Der er mange muligheder, hvis man bruger fantasien lidt.
har ikke brugt dankort, før nu
regnede ikke med jeg skulle flytte tilbage dengang! fandt først ud af det i sommers.
alle dem jeg kendte, sagde til mig de ville vente de 5 år. dengang jeg flyttede havde jeg også regnet med at jeg skulle blive her de 5 år!
så har ikke brugt dankort, hvilket jeg normalt aldrig bruger, men kun pga de her regler er jeg begyndt at bruge kortet !
regnede ikke med jeg skulle flytte tilbage dengang! fandt først ud af det i sommers.
alle dem jeg kendte, sagde til mig de ville vente de 5 år. dengang jeg flyttede havde jeg også regnet med at jeg skulle blive her de 5 år!
så har ikke brugt dankort, hvilket jeg normalt aldrig bruger, men kun pga de her regler er jeg begyndt at bruge kortet !
-
fundiver199
Men så har du vel haft en svensk bankkonto og hævet kontanter fra den?
Hvis du kun har haft dansk bankkonto, har hævet kontanter fra den og vekslet til svenske kroner i Forex forretninger, og smidt kvitteringerne væk, så mangler du selvfølgelig dokumentation for det, der hedder "økonomisk akvititet". Det er klart. Og så må du håbe, at dokumentationen for den sidste del af opholdet, samt mere generel dokumentation som lejekontrakt mm., er tilstrækkelig.
Hvis du kun har haft dansk bankkonto, har hævet kontanter fra den og vekslet til svenske kroner i Forex forretninger, og smidt kvitteringerne væk, så mangler du selvfølgelig dokumentation for det, der hedder "økonomisk akvititet". Det er klart. Og så må du håbe, at dokumentationen for den sidste del af opholdet, samt mere generel dokumentation som lejekontrakt mm., er tilstrækkelig.
Lige præcis ! Havde en dansk bankkonto som jeg har opsagt! men præcis, vekslede i forex enten blev kvitteringerne slidt eller også blev de væk! Men ja sender det jeg har for de her sidste måneder! Så må vi bare håbe!