meget haster
meget haster
Punkt:10
Punkt:11
Punkt:22
Punkt:23
Punkt:24
Punkt:25
Punkt:26
Punkt:27
Punkt:28
Punkt:29
Punkt:30
Punkt:31
Punkt:32
Punkt:33
Punkt:34
Punkt:35
Punkt:37 er det kun mindre årige barn skal skrive under
Ansøgning om Schengenvisum
https://www.nyidanmark.dk/NR/rdonlyres/ ... n_visa.pdf US siger de er den ansøgninge vi skal udfylde plus mine ansøgninge VU2
Hej jeg inviter min lille bror til danmark. I Ansøgning om Schengenvisum til mit lile bror kan vi os begga to ikke finder ud af udfylde de punkter vi forstår den ikke godt og helt.jeg håber i forklar mig om min lile bror om hvad de punkter betyder og vil have af os.det haster meget fordi min lile bror er nu i ambasaden i en andet land,de har ike hjulpet ham udfylde han venter på mine hjælp og faktiske skal snart vendes hjem til hjemland hjelp pliz
min lile bror er cika 27 åre
VU2 afleveres skal i DK --- Ikke ???
Ansøgning om Schengenvisum --- aflveres i danske ambasade i Ankara eler tehran ikke?
Punkt:11
Punkt:22
Punkt:23
Punkt:24
Punkt:25
Punkt:26
Punkt:27
Punkt:28
Punkt:29
Punkt:30
Punkt:31
Punkt:32
Punkt:33
Punkt:34
Punkt:35
Punkt:37 er det kun mindre årige barn skal skrive under
Ansøgning om Schengenvisum
https://www.nyidanmark.dk/NR/rdonlyres/ ... n_visa.pdf US siger de er den ansøgninge vi skal udfylde plus mine ansøgninge VU2
Hej jeg inviter min lille bror til danmark. I Ansøgning om Schengenvisum til mit lile bror kan vi os begga to ikke finder ud af udfylde de punkter vi forstår den ikke godt og helt.jeg håber i forklar mig om min lile bror om hvad de punkter betyder og vil have af os.det haster meget fordi min lile bror er nu i ambasaden i en andet land,de har ike hjulpet ham udfylde han venter på mine hjælp og faktiske skal snart vendes hjem til hjemland hjelp pliz
min lile bror er cika 27 åre
VU2 afleveres skal i DK --- Ikke ???
Ansøgning om Schengenvisum --- aflveres i danske ambasade i Ankara eler tehran ikke?
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: meget haster
10 - ikke relevant, din lillebror er ikke mindreårig
11 - hvis din mand har en form for personnummer skal han skrive det udenlandske
22 - Hvilket land bor du i? Skriv det på, det er jo der han skal hen
23 - Samme land som 22
24 - EN indrejse
25 - det antal dage, du og han vil have han skal blive. Er det 10 skriver han 10, er det 90 skriver han det. Han kan jo højst få 90.
26 - har han haft visum før og inden for de seneste 3 år? Hvis ikke, så kryds nej. Ellers må han skrive hvornår han sidst havde.
27 - har han fået taget fingeraftryk før? Hvis ikke, så kryds nej, hvis ja, så ja.
28 - ikke relevant, han skal ikke skrive noget.
29 - hvornår vil I gerne have, han skal komme? Skriv den dato.
30- hvornår vil han rejse hjem igen? Skriv den dato.
31 - er det ikke dig, der inviterer ham? Han kender vel dit navn og efternavn og det er det, han skal skrive.
32 - er ikke relevant, der skal ikke skrives noget.
33 - kryds af i rubrikken 'af en sponsor' og skriv dit navn på linjen under og kryds i den rubrik.
34 - Der skal stå dine oplysninger i de forskellige felter. Det er dig, der er den inviterende EU-borger
35 - ingen kryds i nogen rubrikker
37 - din bror skal skrive under.
11 - hvis din mand har en form for personnummer skal han skrive det udenlandske
22 - Hvilket land bor du i? Skriv det på, det er jo der han skal hen
23 - Samme land som 22
24 - EN indrejse
25 - det antal dage, du og han vil have han skal blive. Er det 10 skriver han 10, er det 90 skriver han det. Han kan jo højst få 90.
26 - har han haft visum før og inden for de seneste 3 år? Hvis ikke, så kryds nej. Ellers må han skrive hvornår han sidst havde.
27 - har han fået taget fingeraftryk før? Hvis ikke, så kryds nej, hvis ja, så ja.
28 - ikke relevant, han skal ikke skrive noget.
29 - hvornår vil I gerne have, han skal komme? Skriv den dato.
30- hvornår vil han rejse hjem igen? Skriv den dato.
31 - er det ikke dig, der inviterer ham? Han kender vel dit navn og efternavn og det er det, han skal skrive.
32 - er ikke relevant, der skal ikke skrives noget.
33 - kryds af i rubrikken 'af en sponsor' og skriv dit navn på linjen under og kryds i den rubrik.
34 - Der skal stå dine oplysninger i de forskellige felter. Det er dig, der er den inviterende EU-borger
35 - ingen kryds i nogen rubrikker
37 - din bror skal skrive under.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
13. Rejsedokumentets nummer
14. Udstedelsesdato
15. Gyldigt indtil
16. Udstedt af
hvad skal jeg skrive der ?
det er Ansøgning om Schengenvisum til min bror... skal besøge mig.
14. Udstedelsesdato
15. Gyldigt indtil
16. Udstedt af
hvad skal jeg skrive der ?
det er Ansøgning om Schengenvisum til min bror... skal besøge mig.
Det handler om din brors pas. Det må jo stå i hans pas, hvilket nummer det har, hvornår det er udstedt og af hvem, og hvor længe det gælder til.
Hvorfor tog de ikke finger aftryk på min lille bror i den danske ambassade ?
De tog kun penge og billeder oh schengen visum
????????????????? SKAL DE IKK TAGE FINGERAFTRYK
De tog kun penge og billeder oh schengen visum
????????????????? SKAL DE IKK TAGE FINGERAFTRYK
Hvor har du læst noget om fingeraftryk ved visumansøgning?
Mon ikke personalet godt ved, hvordan de skal gøre deres arbejde? Det bør man da gå ud fra.
Mon ikke personalet godt ved, hvordan de skal gøre deres arbejde? Det bør man da gå ud fra.
Oka. Men jeg ring til den danske ambassade spurgt hvad min bror skal have med. Hun sagde ansøgning. Billeder. Pas. Og de tager biometri af ham og fingeraftryk.
Biometri ?
Biometri ?
-
mh1
- Kontakt:
"Biometri er den samlede betegnelse for en række teknikker til identifikation og genkendelse af personer ved hjælp af unikke biologiske kendetegn hos personerne.
De biometriske teknikker bygger for eksempel på elektronisk genkendelse af ansigt, øjne (iris), fingre (fingeraftryk), stemme, hænder, vener og gangart. Biometrisk teknologi anvendes i stigende omfang til personidentifikation i forbindelse med adgangs- og sikringssystemer."
I forbindelse med pas og visum tjekkes ansigt og øjne ved hjælp af pasbilledet.
'Stemme, hænder, vener og gangart' er ikke noget, som bliver registreret i forbindelse med pas og visum.
De biometriske teknikker bygger for eksempel på elektronisk genkendelse af ansigt, øjne (iris), fingre (fingeraftryk), stemme, hænder, vener og gangart. Biometrisk teknologi anvendes i stigende omfang til personidentifikation i forbindelse med adgangs- og sikringssystemer."
I forbindelse med pas og visum tjekkes ansigt og øjne ved hjælp af pasbilledet.
'Stemme, hænder, vener og gangart' er ikke noget, som bliver registreret i forbindelse med pas og visum.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
skal jeg forstå sådan at når man søger visum bliver der ikke taget fingeraftryk ?? eller hvad jeg er forvirrete nu . hva mener du mit danske er ikke så fint som dit. jeg kan have svært at forstå nogen helte og præcise
dk4ever har lavede et tråd hun spørge bliver der taget fingeraftryk,hun fik svar en skriver JA + man skal møde personligt- jeg ved det med personligt men fingeraftryk har dk4ever også spurgte hun fik svar JA og den danske ambasade m,in bror gik til de sagde til mig i tlf ja der bliver ntaget fingeraftrykke men alligevel ikke tog fingeraftrykke. det hele har forvirret mig meget.
-
mh1
- Kontakt:
@ hanasa, slap nu af, der er jo altså INTET du kan gøre i den her forbindelse.
Det er din bror der skal have visum, og hvis han skal have taget fingeraftryk og biometri, ja så skal han det og det kan du jo ikke gøre hverken fra eller til for. Det ER jo ikke noget, du kan gøre for ham.
Det er din bror der skal have visum, og hvis han skal have taget fingeraftryk og biometri, ja så skal han det og det kan du jo ikke gøre hverken fra eller til for. Det ER jo ikke noget, du kan gøre for ham.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
mh du måske ikke forstår hvorfor jeg er forviret. jeg siger jeg har læst her og fra danske ambasaden sagde at lille bror skal tage fingeraftryk men de aligevel ikke tog fingeratryk
hvorfor siger de det og aligevel ikke gøre det.?.kun godt hvis man ved det .----ikke???. jeg har også slappet helt af
men håber du forstår mig.
hvorfor siger de det og aligevel ikke gøre det.?.kun godt hvis man ved det .----ikke???. jeg har også slappet helt af
@skaanebo
Man kan læse om fingeraftryk ved visum her: https://www.nyidanmark.dk/da-dk/Ophold/ ... soeger.htm
Det er ikke utænkeligt, at det er hensigten at de skal gøre det, men det er jo set før, at ved indførelse af nye ting, så kommer det ikke igang som planlagt, så det kan være at de ikke kan optage fingeraftryk endnu !
mvh DBS
Man kan læse om fingeraftryk ved visum her: https://www.nyidanmark.dk/da-dk/Ophold/ ... soeger.htm
Det er ikke noget jeg har set eller hørt om før, måske det er ret nyt ?Fingeraftryk (gælder indtil videre kun ansøgere, der indgiver deres ansøgning i Nordafrika, Mellemøsten eller Golfregionen).
Det er ikke utænkeligt, at det er hensigten at de skal gøre det, men det er jo set før, at ved indførelse af nye ting, så kommer det ikke igang som planlagt, så det kan være at de ikke kan optage fingeraftryk endnu !
mvh DBS
Ja der kan du see. ((((mellemøsten)))). det var i Iran de sagde fingeraftryk men alligevel ikke.
så nu ved vi det
så nu ved vi det